Loading...
dk

Træk fra A-stolpe | Tesla Forum

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 10 '15

Lborch

Når jeg vasker teslaerne så kommer der stadig vand ind omkring den lille trekantede rude foran, også på de nye. Har haft ca 100 teslaer inde til gennemgang

Gustavsfar
Gustavsfar May 10 '15

Så vidt jeg ved gælder dette alle biler produceret frem til 25. marts i år eller deromkring. Der er nu et permanent fix til det. Min skal have dette udført den 26. maj i Aarhus plus nogle andre småting

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 10 '15
Bakop
Bakop May 10 '15

@Gustavsfar1
Ved du om det så betyder at vi alle kan forvente at blive indkaldt for at få det lavet? Eller skal man selv gøre opmærksom på det og bede om at få det lavet?

SimonHN
SimonHN May 11 '15
Jeg havde min P85D inde ved Tesla i Aarhus. Han sagde min havde fået det nye fix.

Bilen blev leveret d12 Marts.
Gustavsfar
Gustavsfar May 11 '15
Mig bekendt har tesla ingen historik med at indkalde biler kollektivt på
Grund af fejl.
Gustavsfar
Gustavsfar Jun 13 '15

Fik udført det "permanente" fix for at undgå træk og susen fra a-stolperne hos Tesla i Aarhus for nogle uger siden,  men jeg fornemmer stadig lidt kulde, træk og susen fra de små vinduer. Var den anden dag på en længere tur og på motorvejen med 110-130 km/t,  12 grader C.  og 7-9 m/s kunne det stadig mærkes. Er der også andre som stadig har dette problem trods udført fix?

MrCoffee
MrCoffee Jun 13 '15
Yep, har også stadig problemer med træk
Gustavsfar
Gustavsfar Jun 13 '15
Pyha. Det er jeg faktisk glad for at høre. Så var det ikke ren indbildning eller hysteri fra min side. Min venstre hånd føltes faktisk også lidt afkølet efter en længere tur med vind lige ind fra venstre side... Troede faktisk at man kunne regne med at de havde styr på det når der nu ligger en officiel repair bulletin på problemet men ak nej....
Sider: « 1 2