Loading...
dk

Første P85D til DK | Tesla Forum

Lasse
Lasse Feb 7 '15

Hvornår kommer den første P85D til Danmark? - ser frem til at høre om de første test mv. Lasse

KS
KS Feb 7 '15

De første skulle komme omkring den 21 februar - derefter nogle stykker ugen efter, en større sending til den 6/7 marts, og igen løbende herefter.

Jespernielsen
Jespernielsen Feb 8 '15
@Ken, hvor har du det fra ?
KS
KS Feb 8 '15

@Jesper: Anna, Kastrup, og din skulle være en af de første der kommer!!.

(Sig til - jeg vil lige have en prøvetur)

SimonHN
SimonHN Feb 8 '15
Hvis de 6 ugers levering passer. Så skal det nok passe med 6 Marts. ;)
Nicolaj
Nicolaj Feb 8 '15

6 ugers levering passer ikke, min blev færdig produceret d. 29 dec (så jeg får ikke varme i rattet), det seneste jeg har fået at vide er at den nok først kommer i starten af marts dvs. 9+ uger.

/Nicolaj

Jespernielsen
Jespernielsen Feb 8 '15
@Ken, lyder fantastisk, men kommer vist først i første halvdel af marts. Har nu ventet siden 10. juni (pga. Skifte fra P85+ til D) - så 10-14 dage længere går nok. Du er mere end velkommen til en prøvetur :-)
SimonHN
SimonHN Feb 8 '15

Nicolaj. Jeg troede du vil få din leveret i slutningen af Februar? Tesla sagde jeg nok kunne forvente min i starten af Marts. Min gik i produktion d.13 Januar. Men de kommer måske på samme skib over?

Jespernielsen: Det skal nok blive ventetiden værd. Jeg havde helt sikkert også opgraderet selvom jeg skulle vente.

Jeg ventet med at ligge min bestilling da jeg alligevel først vil ha den til foråret. Og i håbet om der kom lidt nye opdateringer til bilen. Havde dog ikke regnet med at der kom så mange nye ting som dual motor og autopilot allerede. Selvom jeg havde læst rygter om det vil komme. Så bilen kom da også til at koste ca 100.000 kr mere end forventet. Men er sikker på de er godt givet ud :D

Lasse
Lasse Feb 8 '15

@Jespernielsen, samme her, har også ventet siden 20. juni (pga. Skifte fra P85+ til D) - Det var ventetiden værd :-)

Nicolaj
Nicolaj Feb 9 '15

@SimonHN Ja det troede jeg også, men nu ser det ud til at selvom min P85D er færdig produceret og afsendt fra fabrikken d. 29 dec så bliver den først leveret i marts.
Nogle af de biler der er produceret 2 uger efter min kommer frem 2 uger før. Der er ingenting der er helt sikkert endnu, men det er godt nok lidt surt både at misse varme i rattet fordi bilen bliver produceret 2 uger før de andre og samtidig få den 2 uger efter de andre bare fordi lige min bil har taget 4 uger mere end de andre i transport fra US til DK, sammenlagt bliver det 10 ugers transport hvis det bliver som de tror nu.

/Nicolaj

Lasse
Lasse Feb 28 '15

Jeg skal hente min P85D onsdag d. 11 marts kl. 12:00. Har bestilt med 21 og 19` vinterhjul. Er dog i tvivl pga. Vejret, om den skal leveres på vinterhjul. Hvad gør i andre??

gw
gw Feb 28 '15
Jeg skal hente min S85 10.marts. Det bliver på 21" sommerhjul.
SimonHN
SimonHN Feb 28 '15
GW. Hvad kl skal du hente din? Skal hente min P85D 10 Marts kl 13. :)

Min bliver leveret med 21" sommerdæk. Så håber vejret er med os. :D
Forummets indlæg er redigeret af SimonHN Feb 28 '15
Mike2810
Mike2810 Feb 28 '15
Jeg skal hente min p85d den 12.03 kl 1000. Jeg kører også fra Kirstinehøj på 21´sommerdæk. Plejer at skifte til påske og det er det jo snart.
gw
gw Feb 28 '15
@simonHN jeg har en tid kl 1100, så jeg er lige før dig åbenbart
Forummets indlæg er redigeret af gw Feb 28 '15
Claus8930
Claus8930 Feb 28 '15

Levering af P85D

Er der nogle af jer der får leveret P85D som de første, som har lyst til at vise dem frem evt. ved SC i Randers på et tidspunkt?

SimonHN
SimonHN Feb 28 '15
Hehe Claus kan du heller ikke vente mere? :D

Jeg kommer helt sikkert forbi Randers D.10. Men lige hvad kl det bliver ved jeg ikke.
KS
KS Feb 28 '15

@Claus: Der er også lige kommet events på Teslamotors (Black Diamond tour), hvor du kan komme ned og prøve dem.

http://my.teslamotors.com/da_DK/events

Jeg har tid fredag den 6 på KolleKolle. Første i køen den dag.

Hookmaker
Hookmaker Feb 28 '15
... Og jeg er codriver hos Ken!......;-)
KS
KS Feb 28 '15

@Henrik: Nå? :-)

Mdamm kommer nok også med.

Sider: 1 2 »