"Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din model S"
:-), :-), :-) og :-)
VIN 737xx, bekræftet 2014-11-06
UHHHH!!!
I produktion
Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din Model S.
VIN 709xx
har på MyTesla et leveringsdato / tidspunkt der hedder d. 13 april kl. 10.00 (flyttet fra 31/3)
mit spørgsmål kan man regne med datoen på Mytesla ? (når jeg var i kontakt med min LS nævnte han ikke d. 13 april, men en dag i starten af April.
hvor kort tid inden levering, får man datoen !
Hej Krabbe
Jeg blev ringet op d. 19/3 om aftenen og fik oplyst en levering, der hedder d. 31/3 kl 18. Kort efter fremgik det så også af MyTesla. Mit bud vil være du godt kan regne med det er datoen, men det undrer mig du ikke er blevet kontaktet, da de jo skal have aftalt om du i det hele taget kan hente den på det tidspunkt.
VH
Jan
I produktion
Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din Model S.
VIN 732xx, bekræftet 8/11-2014 :)
@Lyngedrengen, den sidste status skiftede først for mig aftenen inden udleveringen, - sådan var det også med den første, man kan overhovedet ikke stole på det skidt...;-)
@Lyngedrengen, den sidste status skiftede først for mig aftenen inden udleveringen, - sådan var det også med den første, man kan overhovedet ikke stole på det skidt...;-)
Tak for det Hookmaker - det tager da lige toppen af bekymringen over, der ikke er et status skift endnu. ;-)
Hmm, tror jeg smutter en tur forbi Tilst og ser om den skulle være landet her i Århus i det mindste ;-)
VH
Jan
Kanon :)
Produktion færdig
Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken.
Er der nogen som ved hvor lang transport tiden er fra USA til DK. ?
MVH
Bjarne
"In transit"
Anne Tesla oplyste idag, at 19/5 er en sandsynlig udleveringsdag, med et par dages usikkerhed til hver side.
"In transit"