Loading...
dk

Leverings tidspunkt for S85D | Tesla Forum

NielsHP
NielsHP Mar 27 '15

"Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din model S"

:-), :-), :-) og :-)

VIN 737xx, bekræftet 2014-11-06

Sithfury
Sithfury Mar 27 '15

UHHHH!!!

I produktion
Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din Model S.

VIN 709xx

Lyngedrengen
Lyngedrengen Mar 27 '15

Citat fra krabbe

har på MyTesla et leveringsdato / tidspunkt der hedder d. 13 april kl. 10.00 (flyttet fra 31/3)

mit spørgsmål kan man regne med datoen på Mytesla ? (når jeg var i kontakt med min LS nævnte han ikke d. 13 april, men en dag i starten af April.

hvor kort tid inden levering, får man datoen !

Hej Krabbe

Jeg blev ringet op d. 19/3 om aftenen og fik oplyst en levering, der hedder d. 31/3 kl 18. Kort efter fremgik det så også af MyTesla. Mit bud vil være du godt kan regne med det er datoen, men det undrer mig du ikke er blevet kontaktet, da de jo skal have aftalt om du i det hele taget kan hente den på det tidspunkt.

VH
Jan 

6100Kreiberg
6100Kreiberg Mar 27 '15

I produktion
Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din Model S.

VIN 732xx, bekræftet 8/11-2014 :)

MicTheCat
MicTheCat Mar 27 '15
Hej Bjarne. Tilykke med det. Så er du snart med i "klubben". Kærlig hilsen Michael
krabbe
krabbe Mar 28 '15
Fik sent fredag en mail fra min LS. At han forsøger at få tryllet min bil frem, og han ville give en Update i løbet af weekenden.

Ok tænkte jeg, måske jeg kunne vinde et par dage..

Nu har jeg lige været på Mytesla. Og der er Pick up time nu ændret fra.

13/4 kl. 10.00 til

31/3 kl. 18.00 :)

fantastisk hvis det passer, men er efterhånden noget forvirret. Og så skal det store planlægningsarbejde rigtigt igang.

Man ved efterhånden ikke hvad man skal stole på af information.
Forummets indlæg er redigeret af krabbe Mar 28 '15
JP
JP Mar 29 '15
@krabbe; <br />
Glædelig nyhed. Jeg fik præcist den modsatte melding for en uge siden. Der gik vores fra 31/3 til 9/4. Er din til udlevering i Kbh eller Århus?
Forummets indlæg er redigeret af JP Mar 29 '15
krabbe
krabbe Mar 29 '15
@JP jeg bor i Sverige, så udleveringen er i Stockholm :( ( selvom at både KBH og Århus ville være at foretrække :) ) vi bor ca 50 km fra Kbh.

vi tager på mandag op til mine forældre i Aalborg på påskeferie, har samtidig et par møder Onsdag i Nordjylland, så ved ikke engang om det kan lykkedes med afhentning inden påske for vores vedkommende.

Men vil nu også lige have 100 % bekræftelse fra min LS (hvis det findes i Tesla verdenen)
Lyngedrengen
Lyngedrengen Mar 29 '15
Hej Krabbe

Er der skiftet status for dig på MyTesla omkring bilen - jeg tænker på, om der stadig står "Din model S er afsendt fra fabrikken"?

Jeg spørger fordi jeg undrer mig lidt over, at så tæt på udleveringsdatoen (min er også d. 31/3 kl 18, men i Århus), at den ikke står til "Bilen klargøres til udlevering" eller hvad formulering, der nu benyttes.

Med de eksempler på fejlslagen levering - også i sidste øjeblik - i dette forum, er man jo ikke tryg før man sidder i den og kører ud fra Tesla :-).

Jeg talte med min LS i fredags for at høre om jeg kunne være sikker på udlevering tirsdag og det bekræftede han omend bilen ikke var ankommet endnu (!). Den skulle komme her i weekenden...

Så nu følger jeg intenst om der ikke skulle komme et statusskift på MyTesla snart! :-)
krabbe
krabbe Mar 29 '15
@Lyngedrengen

På Mytesla, står der stadig (på vej fra fabrik) som der har gjort siden 16. februar.

Jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal tro mht. Om jeg får bilen eller ej på Tirsdag

Ved blot, at hvis jeg får en bekræftet dato, og datoen / tidspunktet alligevel igen bliver flyttet. Så kommer Tesla til at betale for en Transport af Bilen til KBH (eller hjemme levering) så udleveringen kan finde sted der. Da jeg ikke bare vil acceptere en flytten rundt med.

Som tidligere skrevet, vil jeg 1000 x hellere have en bekræftet tid, der holder vand, frem for alle de ændringer.

Lyngedrengen
Lyngedrengen Mar 29 '15
@krabbe

Jamen helt enig. Hellere en dato, der holder end en tidligere dato, der så er behæftet med usikkerhed. Men det er dybest set ikke særlig professionelt, at man så tæt på lovet leveringsdato, stadig går med en (velbegrundet) usikkerhed.

Vi købte en Audi sidste sommer og der fik vi en forventet uge den ville blive leveret i med det samme - ca 4 mdr fremme i tiden. Og min 6 uger inden levering fik vi en præcis dato og klokkeslæt, som blev 100% overholdt. Det er muligt der er lidt flere usikkerhedsfaktorer hos Tesla grundet produktionssted m.m., meeen ikke noget der retfærdiggør de, synes jeg, meget sene og skiftende meldinger.

Men pyt, når vi først har fået den forventer jeg det alt sammen er glemt
Hookmaker
Hookmaker Mar 29 '15

@Lyngedrengen, den sidste status skiftede først for mig aftenen inden udleveringen, - sådan var det også med den første, man kan overhovedet ikke stole på det skidt...;-)

Lyngedrengen
Lyngedrengen Mar 29 '15

Citat fra Hookmaker

@Lyngedrengen, den sidste status skiftede først for mig aftenen inden udleveringen, - sådan var det også med den første, man kan overhovedet ikke stole på det skidt...;-)

Tak for det Hookmaker - det tager da lige toppen af bekymringen over, der ikke er et status skift endnu. ;-)

Hmm, tror jeg smutter en tur forbi Tilst og ser om den skulle være landet her i Århus i det mindste ;-)

VH
Jan 

6100Kreiberg
6100Kreiberg Apr 1 '15

Kanon :)

Produktion færdig

Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken.

Er der nogen som ved hvor lang transport tiden er fra USA til DK. ?

MVH 

Bjarne

Nappedyret
Nappedyret Apr 1 '15

ca 6 uger

6100Kreiberg
6100Kreiberg Apr 1 '15

@Nappedyret    Tak :)

NielsHP
NielsHP Apr 1 '15

"In transit" 

Citat fra NielsHP

Stuckmann
Stuckmann Apr 1 '15

vin 763xx 

I produktion

Tesla-fabrikken er i gang med at bygge din Model S.

Jesperbang
Jesperbang Apr 2 '15
struckmann. Så er der ca 8 uger tilbage før du har nøglerne i hånden. Tillykke med købet
NielsHP
NielsHP Apr 7 '15

Anne Tesla oplyste idag, at 19/5 er en sandsynlig udleveringsdag, med et par dages usikkerhed til hver side. 

Citat fra NielsHP

"In transit" 

Citat fra NielsHP

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »