Så fik jeg en leveringsdato på min 85D 21/5
Tror de vil gøre alt for at få den presset igennem inden slut Q2 så kryds fingre og tæer for at det sker :-)
Lyder meget underligt Peter. Jeg bekræftede min 23. April og den er ikke begyndt at blive produceret endnu og levering står til slut Juli, som den hele tiden har gjort.
Så er det i hvert fald meget snyd ;-)
Der har tidligere været eksempler på at biler er blevet leveret på ca. 2 måneder fra bestillingsdato og at rækkefølgen ikke nødvendigvis er særlig gennemskuelig eller logisk. Mener sågar at SQLCPH fik leveret sin på blot 6 uger fra bestilling tilbage omkring årsskiftet...
Jeg er også bare misundelig. Der er nok en mening med deres metoder....skulle man da tro :-)
Jeg må bare en tur til Århus og få en prøvetur igen og få dulmet mine abstinenser lidt.....
Ja kan godt huske hvordan det var. Fik lige pludselig fremrykket min levering med en hel måned men endte alligevel med at få den leveret stort set i samme uge som oprindeligt forecastet :-)
Fik min idag kl 11.
DEN ER MEGA FED!
men her til aften lagde jeg dog mærke til at der er 0 sprinklervæske på, og en af listerne i højreside, sidder lidt skævt.
MEN DEN ER MEGA FED!
@sithfury. Stort tillykke :-) Det første kan nok løses ved at trykke lidt hårdere på knappen :-)