Loading...
dk

Leverings tidspunkt for S85D | Tesla Forum

Sithfury
Sithfury May 5 '15

Så fik jeg en leveringsdato på min 85D 21/5

Mixi
Mixi May 5 '15

Sithfury

Hvad dato blev din sendt fra fabrikken ?

Sithfury
Sithfury May 5 '15

Produktion 27/3 og afsendt fra fabrik 3/4

AFH
AFH May 6 '15
Er det under 'my tesla' i finder de specifikke datoer for produktion og afsendelse fra fabrik? Jeg kan kun se min 85D er afsendt men ikke hvornår.
Sithfury
Sithfury May 6 '15

@AFH det er noteret efter at have tjekket mytesla hver dag siden Oktober :-)

NielsHP
NielsHP May 6 '15

Citat fra Sithfury

Så fik jeg en leveringsdato på min 85D 21/5

Også mig... 

AFH
AFH May 6 '15
@Sithfury: ja ventetiden er lang :)
PeterR
PeterR May 21 '15
Jeg bestilte min S85D 5. Maj 2015 (har ventet på dette øjeblik blev muligt siden første gang jeg så den for ca. 4 år siden :) det er for vildt

Min S85D gik i produktion 16. Maj 2015
I dag d. 20 maj 2015 er den færdig produceret og afsendt fra fabrik, levering i slutningen af juni.

Er der nogen der har fået leveret deres Tesla på så kort tid?

Jeg har hørt at Tesla køre hårdt på for at levere så mange som muligt inden 1/2 års regnskabet.
Forummets indlæg er redigeret af PeterR May 21 '15
Gustavsfar
Gustavsfar May 21 '15

Tror de vil gøre alt for at få den presset igennem inden slut Q2 så kryds fingre og tæer for at det sker :-)

Makova06
Makova06 May 21 '15

Lyder meget underligt Peter. Jeg bekræftede min 23. April og den er ikke begyndt at blive produceret endnu og levering står til slut Juli, som den hele tiden har gjort.

Så er det i hvert fald meget snyd ;-)

Gustavsfar
Gustavsfar May 21 '15

Der har tidligere været eksempler på at biler er blevet leveret på ca. 2 måneder fra bestillingsdato og at rækkefølgen ikke nødvendigvis er særlig gennemskuelig eller logisk. Mener sågar at SQLCPH fik leveret sin på blot 6 uger fra bestilling tilbage omkring årsskiftet...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 21 '15
Makova06
Makova06 May 21 '15

Jeg er også bare misundelig. Der er nok en mening med deres metoder....skulle man da tro :-)

Jeg må bare en tur til Århus og få en prøvetur igen og få dulmet mine abstinenser lidt.....

Gustavsfar
Gustavsfar May 21 '15

Ja kan godt huske hvordan det var. Fik lige pludselig fremrykket min levering med en hel måned men endte alligevel med at få den leveret stort set i samme uge som oprindeligt forecastet :-)

PeterR
PeterR May 21 '15
Jeg har valgt deep blue og uden luftaffjedring.
Det kunne være den passede ind i produktionen på bestillings tidspunktet. De optimere vel produktions tiden hvis det er den samme konfig. de køre igennem.
Alt er krydset for at den lander i slutningen af juni, har lige solgt min bil så det kan kun gå for langsomt :)
Sithfury
Sithfury May 21 '15

Fik min idag kl 11.

DEN ER MEGA FED!

men her til aften lagde jeg dog mærke til at der er 0 sprinklervæske på, og en af listerne i højreside, sidder lidt skævt.

MEN DEN ER MEGA FED!

Lborch
Lborch May 21 '15
fedt ;-)
Gustavsfar
Gustavsfar May 21 '15

@sithfury. Stort tillykke :-) Det første kan nok løses ved at trykke lidt hårdere på knappen :-)

PeterR
PeterR Jun 3 '15
Fik beskeden i går at min S85D var på container skib på vej til Holland
PeterR
PeterR Jun 3 '15
Er der nogen der kender dato for container skib ankomst til Holland samt hvor lang tid der går fra ankomst i Holland til levering i Danmark ?
T3SLA
T3SLA Jun 3 '15

Hej

Jeg bestilte min S85D d. 19/3

Færdig produceret: d. 7/5

Klar til levering: 29/6

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »