Kan private få billån direkte hos Santandar?
Hej,
Ja det kan de godt.
Ang. tilbuddet på bilbasen, så er det også en billigere bil end den S85D med udstyr jeg kiggede på. Det ændrer lidt på tingene (bla ÅOP).
Ikke Frandsen biler igen.. Vi har før oplevet at han prøver at sælge biler han slet ikke har, og så ender med at tilbyde en væsentigt dyrere til folk. Vær lige opmærksom på ham!..
torbenm, ja det kan selvfølgelig ændre lidt på det. Men hvis jeg var dig, ville jeg da ringe til Santander igen og høre om de ikke kan tilbyde samme rente, som de tilbyder andre steder. 0,5% på et 6-700.000 kr lån er da trods alt også penge :)
Ken, det var kun for låneeksemplets skyld, ikke fordi jeg ville reklamere for ham :)
Sparekassen Sjælland har en meget favorabel 1,75% rente (2,3% ÅOP) på billån uden at tage stiftelsesprovision, man skal dog flytte alle ens finanser over til dem.
http://alm.spks.dk/media/udlaan.pdf
Beregning på 700.000 med 20% udbetaling
SimonHN, ja det lyder da ikke som om det giver nogen mening. Hvad er deres begrundelse?
Santander har givet mig et tilbud på 2,45% i rente og en ÅOP 3,95%. Det er med 20 % i udbetaling, løbetid på 5 år og totale etableringsomkostninger på lige under 20K.
Fik endelig min prøvetur igår. Wow. Fedt. Er solgt.
Har lige bestilt ;).
Eneste skuffelse var soltaget. Det var ikke mig...
S85D, sølv, sort læder, tech, vinter, sikkerhed. Levering Juli.
Forresten, Tesla samarbejder nu med Jydske finans. Fik det bedste tilbud indtil videre
Har lige bestilt ;).
Forresten, Tesla samarbejder nu med Jydske finans. Fik det bedste tilbud indtil videre
Tillykke :-) Jeg havde først bestilt en P85D uden panorama, men efter nærmere overvejelse (Og div. læsestof omkring hovedhøjde) så fik jeg lige tilføjet det til min bestilling, da den ej var gået i produktion endnu.
Har lige bestilt ;).
Hej Torbenm
Tillykke. Fantastisk med endnu en Model S ejer. Vi bliver flere og flere...
Min P85D er bestil i Jan med levering Maj.
Torben_E
Det var nok mere udtrykket af bilen jeg ikke brød mig om, plus opbygningen virkede ikke holdbar (alle siger dog det virker fint). Har kørt cabriolet før og det var rart. Soltag synes jeg egentlig er mere irriterende, plus en ting mere der kan gå i stykker. For os er det ikke et must.
Kunne være sjovt at studere Cd værdien når soltaget er slået op. Slået ned har Tesla faktisk den bedste på markedet:
http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_drag_coefficient
Er du erhverv? Jeg har haft skrevet lidt med dem og fik ikke indtryk af at de kunne tilbyde private billån. Men de arbejdede på privat billeasing sammen med Tesla, men kunne ikke melde noget ud ang. hvornår.
2.48 nominel rente, 3.27 ÅOP. Fast.
Torben, kan du evt. sende mig kontaktinfo på en person hos Jyske Finans der ved noget om det, via en privat besked her på forum?
Vedkommende jeg snakkede med, fortalte mig at de arbejder på privat og erhverv LEASING (men ikke muligt endnu), og ellers tilbyder finansiel erhvervsleasing. Jeg er dog kun interesseret i et ganske almindeligt privat billån, og din ÅOP lyder ikke helt tosset :)