Loading...
dk

Tesla Model S Batteri & Opladning | Tesla Forum

Niels
Niels Dec 27 '13
@kajakaj. Hvad skulle fordelen være med en ekstern lader ? En tesla har allerede en indbygget 11 eller 22 kw lader, du kan med den medfølgende umc lade med 11 kw. Har jeg overset noget ?
Jgilberg
Jgilberg Dec 27 '13
Citat fra Bjarni

@Jgilberg

SlimBox ser ud til at være en god og prisfornuftig løsning. Købte du den direkte fra producenten der sendte det til dig?

Og hvilket type stik har SlimBox? Er det et Mennekes-stik?

ja og ja :-), og du kan selv flytte rundt på en jumper i boxen hvis du f.eks "lige plutselig" får 32 amp i stedet for 16 amp. Den er ikke bundet til en innstilling. Den takler både 3fas og 1fas.

Forummets indlæg er redigeret af Jgilberg Dec 27 '13
kajakaj
kajakaj Dec 27 '13

Hej Niels. Forslaget om en lader i Trunken var selvfølgelig ment som en spøg. Men bestemt en brugbar løsning for vejhjælpsfirmaerne, hvis vi holder og er løbet tør for strøm. Så er man fri for at skulle have transporteret bilen, men kan lade på stedet.

kajakaj
kajakaj Dec 27 '13

Oversigt over ladestik, typer og udstyr. Skriv endelig hvis der er fejl i listen. vh Kaj

PerL
PerL Feb 9 '15

Hej allesammen. Jeg venter min P85D til marts, monteret med dobbeltlader. Planlægger en tur via Norge (Elverum SuC og Rørås) til Funäsdalen i Sverige til påske. Er der noget specielt med ladekabel, jeg skal tænke på, hvad gælder Norge?? Vil nødigt stå med ladeproblemer. Hilsen Per

Sider: « 1 2 3 4 5