Loading...
dk

Fordrive tiden ved SC | Tesla Forum

SimonHN
SimonHN Feb 22 '15

Ligner nu bare photoshop ;)

JesperSpanner
JesperSpanner Mar 30 '15
Jeg bor 5 min fra min SC, jeg tager løbetøjet med og løber 5 km, og kommer så tilbage til fuldt batteri
Junior
Junior Mar 30 '15
Citat fra JesperSpanner Jeg bor 5 min fra min SC, jeg tager løbetøjet med og løber 5 km, og kommer så tilbage til fuldt batteri

Var sgu en god idé, vil gøre det samme. Altid have et sæt løbetøj i bilen, just in case.

Lau
Lau Mar 30 '15

Jeg havde samme idé, det kunne være fedt at dele løbeturer ved SC'erne, det er nemlig ikke lige indlysende ved feks. Aarhus og Randers hvor der er lækkert at løbe hen.

Kristian70k
Kristian70k Mar 30 '15

ved randers er der da en runde på 1 km. fin grusvej.. går den faktisk ret tit når jeg lader.. :) ellers smid lidt kettle bells i bilen.. så kan i træne lidt muskler :)

Kristian70k
Kristian70k Mar 30 '15

ved randers er der da en runde på 1 km. fin grusvej.. går den faktisk ret tit når jeg lader.. :) ellers smid lidt kettle bells i bilen.. så kan i træne lidt muskler :)

Kristian70k
Kristian70k Mar 30 '15

Lau
Lau Mar 30 '15

Haha, god idé med ekstra træningsudstyr i bilen :-)

SimonHN
SimonHN Mar 30 '15
Var det ikke bedre at lade i Aarhus også gå ind i et fitnesscenter der ligger lige ved siden af. ;)
kajakaj
kajakaj Mar 30 '15
Der er meget pres på i Århus. Fredag var alle standere optaget om eftermiddagen. Altid god plads i Randers.
SimonHN
SimonHN Mar 30 '15
Der var alligevel 5 biler i Randers i går da jeg ladet. :)

Tror det er godt der er en i Aarhus så de kan aflaste hinanden lidt.
DerHansi
DerHansi Mar 30 '15

@jesperspanner: den forstod jeg ikke helt : Du bor 5 km fra SC, du løber 5 km og kommer tilbage til et fuldt batteri ??? Ahhhmen hvor langsomt løber du de 5 km  ?? - Eller er der bare helt vildt knald på Sc'en i din baghave ???

...... (mit navn det står med prikker)

Hookmaker
Hookmaker Mar 30 '15

Haha, Hansi - hvor har du været hele vinteren? Du er vist lige vågnet af bjørnehiet?....;-)

Hookmaker
Hookmaker Mar 30 '15

Haha, Hansi - hvor har du været hele vinteren? Du er vist lige vågnet af bjørnehiet?....;-)

Hookmaker
Hookmaker Mar 30 '15

JesperSpanner
JesperSpanner Mar 30 '15
Altså på 45 min, jeg skal jo lige igang med at løbe ;-)