Jeg bor 5 min fra min SC, jeg tager løbetøjet med og løber 5 km, og kommer så tilbage til fuldt batteri
Var sgu en god idé, vil gøre det samme. Altid have et sæt løbetøj i bilen, just in case.
Jeg havde samme idé, det kunne være fedt at dele løbeturer ved SC'erne, det er nemlig ikke lige indlysende ved feks. Aarhus og Randers hvor der er lækkert at løbe hen.
ved randers er der da en runde på 1 km. fin grusvej.. går den faktisk ret tit når jeg lader.. :) ellers smid lidt kettle bells i bilen.. så kan i træne lidt muskler :)
ved randers er der da en runde på 1 km. fin grusvej.. går den faktisk ret tit når jeg lader.. :) ellers smid lidt kettle bells i bilen.. så kan i træne lidt muskler :)
@jesperspanner: den forstod jeg ikke helt : Du bor 5 km fra SC, du løber 5 km og kommer tilbage til et fuldt batteri ??? Ahhhmen hvor langsomt løber du de 5 km ?? - Eller er der bare helt vildt knald på Sc'en i din baghave ???
...... (mit navn det står med prikker)
Haha, Hansi - hvor har du været hele vinteren? Du er vist lige vågnet af bjørnehiet?....;-)
Haha, Hansi - hvor har du været hele vinteren? Du er vist lige vågnet af bjørnehiet?....;-)