Loading...
dk

Fronk-klap flugter ikke | Tesla Forum

Maho
Maho Mar 3 '15
Hej alle.
Jeg har lagt mærke til at min fronk klap ikke flugter højdemæssigt med skærmene.... Jeg har set er par andre Teslaer som holdt parkeret at de også har samme tendens.... Har I oplevet det samme, og har I fået det løst? Se foto
Kiefer
Kiefer Mar 3 '15

Maho: Det er helt det samme på min bil, man kan justere det lidt, men så holder det bare op med at flugte andre steder, jeg er endt med, at mene det er en af de små firnurligheder der er ved at have en amerikansk bil. Det var aldrig sket på en tysker :-)

Jeg tror det kommer efter brug af frunken, jeg ville nok have haft lagt mærke til det da vi fik bilen. Efter en 3-4 måneder så det ud lige som din bil. 

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Mar 3 '15
Bjarni
Bjarni Mar 3 '15

Jeg har også bemærket det på min. Jeg synes det er blevet lidt mere tydeligt efter de fiksede at min frunk ikke altid kunne åbne uden hjælp. Det generet mig ikke så meget til daglig. Men jeg kan ikke lade være med at tænke om det ikke går udover vindmodstanden og derfor reducerer rækkevidden i forhold til hvis den flugtede bedre?

 

Maho
Maho Mar 4 '15
Jeg skal alligevel forbi Kirstinehøj i morgen, så taler jeg lige med dem og vender tilbage :-)
Maho
Maho Jun 14 '15

Nå, efter lidt tovtrækkeri med Tesla, indvilligede de i at givet det er seriøst forsøg, og resultatet blev ret godt synes jeg. De havde den ude forbi DAS som lagde nogle afstandsskiver ind på de rette steder så kofangeren blev løftet op "på plads". Nu er jeg glad og tilfreds, forskel er 1-2 mm modsat 8-9 mm tidligere... Se fotos for nu og sammenlign med fotos fra første indlæg :-)