Loading...
dk

Hvad blev der af dobbeltladeren? | Tesla Forum

Bluecoffee
Bluecoffee Mar 7 '15

Måske har jeg sovet i timen, men da jeg i dag for sjov konfigurerede en ny model S, så jeg ingen mulighed for at vælge dobbeltlader - noget, jeg ellers har været meget glad for i bilen indtil nu. Jeg ved godt, at der kommer flere superladere, og at behovet for dobbeltladning bliver mindre i fremtiden, men alligevel: Er der nogen, der kan fortælle, om twinchargere er forsvundet helt ud som valgmulighed?

Junior
Junior Mar 7 '15
Det er rigtig nok, der var omdiskuteret herinde tidligere på igen :-)
DeaconWP
DeaconWP Mar 7 '15

Det kan du læse her:

http://teslaforum.dk/forum/topic/ny-bestillingsside?&page=1

lysmanden
lysmanden Mar 13 '15
Kan stadig købes ved tilvalg men da lade nettet er så stort i dk mener Tesla ikke at det er så vigtigt eller aktuelt til det danske marked
Kiefer
Kiefer Mar 13 '15

lysmanden: Den er nu også forsvundet fra resten af verden. Det gælder ikke kun den danske del af teslamotors.com.

/Martin

SimonHN
SimonHN Mar 14 '15
Man kunne måske tro at Tesla vil til at smide en anden lader i bilen? Måske større? Eller 22 KW som std?
Bjarni
Bjarni Mar 14 '15

Da jeg var ude og prøvekøre den nye P85D, så fortalte de mig, at twincharger er stadig muligt. Men man skal spørge om det direkte til dem, da det ikke længere kan bestilles på hjemmesiden. Så med andre ord er det stadig en mulighed, men bare ikke på bestillingssiden. Jeg vil dog gætte på de eftermonterer det og det er sikkert ligeså dyrt som når man i dag vil have det eftermonteret. Med mindre de giver en rabat på at man har sagt det før bestilling.