Så stod den nok sammen med de 5 andre og hyggede sig mens jeg hilste fint på Køge Bugt motorvejen
Glæd dig - de var nydelige (på afstand)
Simon, har du prøvet at sidde i både standard og next-gen sæderne, eller valgte du next-gen sæderne uden at have prøvet dem først?
Jeg har netop været inde og bestille, med next-gen sæder, men kan selvfølgelig nå at ombestemme mig endnu.
Simon: Du er velkommen til at melde tilbage her i tråden om sæderne har levet op til forventningerne.
Held og lykke i morgen :)
Tak for din tilbagemelding Simon.
Jeg har også valgt next-gen sæderne. Min tanke er at hvis de er elendige at sidde i, så kan man sikkert finde en S ejer med standardsæderne, som gerne bytter lige over :)
Jeg brugte en del tid på at gå frem og tilbage mellem begge (gamle og next gen læder) forsæder for at prøvesidde, da jeg sidst havde mulighed for det.
Jeg synes personligt de gamle sæder er for hårde i sædet/bunden, og det føles som om man sidder på en enkelt overspændt fjeder, hvilket jeg finder ret ubehagelig så snart jeg sætter mig. Jeg ved ikke om den kan "siddes til" men min umiddelbare fornemmelse er fuldstendig identisk med tidligere prøvebiler jeg har siddet i (og de har haft udtalt slitage ved bagdørsindgangen, så de må være siddet til).
Jeg synes next gen sæderne er meget behageligt i sædet, men synes at sidestøtterne i ryglænet er noget markante og tror mange der er en smule til den tungere side med lidt øget bredde omkring livet vil finde det direkte ubehageligt. Jeg synes ihvertfald de er lidt for omklamrende til dagligt brug og er nok meget gennemsnitlig i højde og bredde.
Jeg synes ikke der er en sikker vinder.
@Steen, jeg vil heller ikke "sælge" mine NG sæder før jeg har haft en chance for at finde ud af om *jeg* sidder dårligt i dem :) Men som HH også forklarer, er det nok meget individuelt hvilken man finder bedst - så derfor er min "escape plan", idet vi har valgt NG sæderne uden mulighed for at prøve dem først, at hvis det er helt galt, kan man formentlig finde en at bytte med, som faktisk foretrækker NG sæderne.
Nu må vi se, der er jo flere år til maj og vi får bilen.