Loading...
dk

Strøm | Tesla Forum

Super70
Super70 Mar 14 '15

Jeg tror at jeg vil køre til Køge, og nuppe lidt gratis strøm til raceren.

Genild
Genild Mar 14 '15

Hvad er der i vejen med Super Chargeren i Randers Johnny?

Super70
Super70 Mar 14 '15
Genild.: haha, ja jeg ved ikke hvad der er i vejen med den, men jeg må vel køre over og kigge på den.
Empty
Empty Mar 14 '15
Sidder og suger strøm i Køge nu ;-)
Super70
Super70 Mar 14 '15
Empty.: jeg er lige kørt ca 12.20
Super70
Super70 Mar 14 '15
Empty.: var det dig, der kom i den røde
Genild
Genild Mar 14 '15

Nåeh ja MV, jeg havde lige glemt at I jo skal betale for at komme over til os andre - vi andre bliver jo i stedet lokket helt over på den anden side, før vi gør den økonomisk så smertelige erfaring.

Egentligt lidt underligt for de fleste andre danske øer kan de godt hitte ud af at gøre det gratis den ene vej. 

Vores smukke og kønne ø er dog en undtagelse, for vi har så megen overskud at give ud af, at det er gratis både at komme og forlade øen.

Super: Du kan selvfølgelig også bare køre til Køge over Nykøbing og Gilleleje, for ligesom at få en tur ud af det uden at skulle udenø's 

Empty
Empty Mar 14 '15
Super70: ja det var mig der kom i en rød, kort tid efter kom der endnu en rød, dog med tyske plader på.
Kiefer
Kiefer Mar 14 '15

Sikke en lang tråd vi kan få lavet os, hvis vi lige skal skrive hver gang en af os lader på en SC, ikke at jeg ikke synes det er en god idé, det har ikke været helt så socialt på SC'erne her i vinter hvor vi alle sikkert har siddet og puttet os inde foran varmeapparatet i modsætning til i sommer sidste år, hvor det var mere stå ude i det gode vejr og snakke :-)

Forøvrigt, hvis vi skal give karakter til en SC for toiletforhold, så er der vist ikke nogen der slår Middelfart, med Køge og Rødekro kæmpende om en flot sidsteplads...

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Mar 14 '15
Super70
Super70 Mar 14 '15
Empty .: Ok, vi hilste på hinanden da jeg kørte, du var på vej til højre mod SC
Min er også rød med 21 turbine hjul.