Nemmerlig, hvis jeg vidste at jeg kunne lade 100% på max 15 min på hver af de 6 stop jeg skulle holde ind på Kbh-St.Anton turen, så ville jeg glemme alt om extra køretid..;-)
Nemmerlig, hvis jeg vidste at jeg kunne lade 100% på max 15 min på hver af de 6 stop jeg skulle holde ind på Kbh-St.Anton turen, så ville jeg glemme alt om extra køretid..;-)
Kan det ikke være det samarbejde med Apple som der har været rygter om? Man kunne forestille sig at CarPlay bliver en del af Tesla, der er jo allerede touch-skærmen i Tesla så det vil vel ikke være alt for svært. CarPlay er jo bl.a. navigation, og man kunne forestille sig at Apple og Tesla videre udviklede CarPlay i et samarbejde.
(CarPlay :The power and simplicity of Apple Maps come to your dashboard — complete with turn‑by‑turn directions, traffic conditions, and estimated travel time.)
In Reality it will probably be something much more boring like extreme range mode that will limit your speed to under 70km/hr while flashing "Relax - take deep breath " on the screen , or navigation that will take road /traffic terms into account..
Det er ikke selve nav som opdateres - det er energi beregneren - derved fjernes frygten for at nå frem. "energi beregneren" findes i alle Model S og kan opdateres OTA.
Jeg tror ligeledes at Presse konferencen kommer til at handle om mere end blot det.
Dels introducere de nye farver og dels kunne man forestille sig at de vil benytte mulighedden for at luft Model X for pressen eller komme med nyhedder omkring release dato for denne.
Endelig har de også den afventede OTA update med højere top hastighed/acceleration, flere funktioner i Autopilot m.m.
Jeg mener de potentielt kunne have stof nok at frigive til at retfærdiggøre en presse konference.
Der kommer helt sikkert en forbedring af navi og forhåbentlig en mere præcis energi beregner.
Personligt håber jeg mere på at vi ser noget CarPlay og AndriodAuto, eller mulighed for trediepart apps med mulighed for mere musik der kan styres fra den fine store skærm i stedet for det stenalder rdio man er låst til nu.
Det er ikke selve nav som opdateres - det er energi beregneren - derved fjernes frygten for at nå frem. "energi beregneren" findes i alle Model S og kan opdateres OTA.
Jeg tror ligeledes at Presse konferencen kommer til at handle om mere end blot det.
Dels introducere de nye farver og dels kunne man forestille sig at de vil benytte mulighedden for at luft Model X for pressen eller komme med nyhedder omkring release dato for denne.
Endelig har de også den afventede OTA update med højere top hastighed/acceleration, flere funktioner i Autopilot m.m.
Jeg mener de potentielt kunne have stof nok at frigive til at retfærdiggøre en presse konference.
Vi mangler spekulationer i denne tråd, så her er mine spekulationer omkring autopilot i dag:
Vi får i hvert fald:
emergency braking, blind-spot warning, side-collision warning, side-collision avoidance
Vi får muligvis:
Autopark
Vi kommer ikke til at se skyggen af:
Lane-keeping
Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen nogen steder på Teslas hjemmeside hvor der refereres til dagens kommende pressekonference, men såfremt det kommer noget skulle det eftersigende være at finde her:
http://ir.teslamotors.com/events.cfm
With version 6.2 of the software, we're happy to introduce two key things to give peace of mind
The first of the two application is range assurance application. This , in real time, communicates with Superchargers and destination chargers and it warns you before you drive out of range.
The second feature is trip planner. It will now look up supercharger in real time to get you to the most convenient route to your destination. You can get messages from Tesla phone app.
Also factors in wind speeds, high mountain ranges. Don't need to do any thinking ahead of time.
"It's basically impossible to run out of range, unless you do so intentionally."
fint - men ikke rigtig noget helt vildt med ekstra batteri kapacitet mv - men lidt ekstra godter se nedenfor..
Also some basic things, likeblind spot, warning spot being introduced in this release as well.
This release includes automatic emergency breaking, a feature that will be in all Tesla cars going forward. I think it'll be extremely powerful in saving lives.
Hahaaaa, ja det var så det. Man var sgu også lidt naiv hvis man troede på landvindinger indenfor ladeteknologi og batteriudnyttelse. SKÅL Elon!