Nå, så har jeg kontaktet Tesla....OG JØP, ingen problemer, de (børnestolene) kan godt eftermonteres. Dog oplyste de prisen til ca. 28.000, lidt pudsigt når @JL fik oplyst ca. 23.000?? Men da jeg stak lidt i det, sagde hun de 28.000 var en maxpris, prisen skulle ligge på 3000$ + moms....
Men jeg har booket tid nu i november, så det er jo dejligt :-)
Lige til opfølgning, så blev børnestolene monteret hos Tesla i fredags, ingen problemer, spiller max. Pris blev på 26.000 inkl. moms :-) (Min er en P85 fra dec. 14 m/autopilot)
hej, det er rigtig de er ulovlige, men de er absolut lige så fine.. jeg har dem, men bruger dem ikke.. de søde damer skal også nogen gange huske på de små poder bliver transporteret i en af verdens mest sikre biler.. :) hvis du skal bruge en eller to har jeg dem på hylden.. (de er ikke mindre sikre fordi de er ulovlige... det er vel bare fordi de endnu ikke er godkendt.. ) men mit bud er at ungerne bliver ekstra udsat på den konto..
:) som i på hylden inde i skabet, købte 3 men har kun brugt en... så der ligger 2 nye der ikke er brugt.. men de letter hverdagen, dog bruger jeg mest de to sæder i bagagerummet til de store og junior sidder i en stol i en base der sidder i iso.. så det er bare hvis du vil prøve dem så er det let at komme til dem. prisen er vist ikke den vildeste i verden.. så det finder vi let ud af.