Loading...
dk

Børn i Model S | Tesla Forum

Kramer
Kramer Aug 16 '15
@Maho,
Jeg har taget screendumb da jeg bestilte i maj. Finder billedet når jeg er hjemme ved min comp. Men mindes at det ikke kunne eftermonteres, hvorfor vi valgte det den gang for man ved jo aldrig.
Maho
Maho Aug 16 '15
Tak Kramer! Tror desværre at der i maj stod som nu, men man ved aldrig, se meget gerne efter :-)... Hvis noget har et screen dump med at det KAN eftermonteres hører jeg meget gerne herom!
Maho
Maho Aug 17 '15

Nå, så har jeg kontaktet Tesla....OG JØP, ingen problemer, de (børnestolene) kan godt eftermonteres. Dog oplyste de prisen til ca. 28.000, lidt pudsigt når @JL fik oplyst ca. 23.000?? Men da jeg stak lidt i det, sagde hun de 28.000 var en maxpris, prisen skulle ligge på 3000$ + moms....

Men jeg har booket tid nu i november, så det er jo dejligt :-)

Forummets indlæg er redigeret af Maho Aug 17 '15
Kramer
Kramer Aug 17 '15

Til info så kunne de ikke eftermonteres tidligere.

Men dejligt at høre det kan løse sig - dog føler jeg nu at jeg kunne have ventet med at bestille/købe dette, til det bliver reelt aktuelt for mig at have dem. :-(

Forummets indlæg er redigeret af Kramer Aug 17 '15
Maho
Maho Nov 10 '15

Lige til opfølgning, så blev børnestolene monteret hos Tesla i fredags, ingen problemer, spiller max. Pris blev på 26.000 inkl. moms :-) (Min er en P85 fra dec. 14 m/autopilot)

JAndersen
JAndersen Nov 12 '15
Er der nogen er jer der ved om man kan slukke loft lyset når man skal ud... Især når ungerne sider og sover....
Gustavsfar
Gustavsfar Nov 12 '15

Ja du kan slå dome light fra der hvor du også regulerer alt andet lys.

griffel
griffel Nov 12 '15
Under "Controls" kan du sætte Dome Light til Off/On/Auto, men hvis de er på Off, så tænder de jo slet ikke. Ved ikke om det er optimalt...
JAndersen
JAndersen Nov 12 '15
Takker. Jeg vil tænde og slukker for hvor gang.
Tryl
Tryl Dec 1 '15
Kan se at der tidligere i denne tråd omtales seleforlængere på både bagsæde og forsæde. Vi har tre autostole på bagsædet, og et par seleforlængere ville være en stor hjælp.
MEN... Min bedere halvdel gør opmærksom på, at disse seleforlængere er ulovlige, og hun vil ikke gå på kompromis med vores børns sikkerhed.

Mit spørgsmål er derfor om der er nogen der ved hvorfor de er ulovlige, og hvilken risiko der er ved at bruge dem. Det lyder jo til at de er meget udbredte.
Kristian70k
Kristian70k Dec 1 '15

hej, det er rigtig de er ulovlige, men de er absolut lige så fine.. jeg har dem, men bruger dem ikke.. de søde damer skal også nogen gange huske på de små poder bliver transporteret i en af verdens mest sikre biler.. :) hvis du skal bruge en eller to har jeg dem på hylden.. (de er ikke mindre sikre fordi de er ulovlige... det er vel bare fordi de endnu ikke er godkendt.. ) men mit bud er at ungerne bliver ekstra udsat på den konto..

Tryl
Tryl Dec 1 '15
@kristian70k. Har dem på hylden? Har du butik, eller tænker du brugt privat salg?
Kristian70k
Kristian70k Dec 1 '15

:) som i på hylden inde i skabet, købte 3 men har kun brugt en... så der ligger 2 nye der ikke er brugt.. men de letter hverdagen, dog bruger jeg mest de to sæder i bagagerummet til de store og junior sidder i en stol i en base der sidder i iso.. så det er bare hvis du vil prøve dem så er det let at komme til dem. prisen er vist ikke den vildeste i verden.. så det finder vi let ud af.

Tryl
Tryl Dec 1 '15
Ok. Tak for tilbudet. Jeg vender lige tilbage hvis konen skifter mening.
Forummets indlæg er redigeret af Tryl Dec 1 '15
Niels
Niels Dec 2 '15
en del af årsag til at de er ulovlige er måske at selealarm jo så ikke virker - ved godt det er et tænkt eksempel men du vil ikke få alarm hvis man glemmer at spænde ungerne fast eller hvis de udløser selen mens man køre.
Sider: « 1 2 3