Loading...
dk

Sort skærm | Tesla Forum

Super70
Super70 Mar 22 '15

Jeg kom ud til bilen idag, det hele var ligesom låst og skærmen reageret ikke.

De amerikanske radiokanaler virkede heller ikke, da jeg så kørte, blev skærmen helt sort, op til flere gange, der var fuld 3G dækning ifølge stregerne.

Hvad er årsagen til dette.

nicom
nicom Mar 22 '15
Har du prøvet at reboot skærmen ved at holde de to midterste knapper inde i 15 sekunder?
Super70
Super70 Mar 22 '15

Nicom : Det prøvede jeg, og nu virker det igen, er det normalt at man skal genstarte skærmen engang imellem, når tingene ikke virker.

Hookmaker
Hookmaker Mar 22 '15

Ja, men jeg har gjort det 4 gange på et år, 1 gang idag...;-)

TwoChops
TwoChops Mar 22 '15
Jeg gør det normalt yderst sjældent. Men siden fredag har det været nødvendigt at resette et utal af gange for at holde forbindelsen til bilen fra appen. Efter reset er der hul igennem et kvarters tid, så melder appen bare at den skal vække bilen, hvilket aldrig sker.
Jeg har talt med Teslas hovedkontor om det flere gange. De siger, at der intet problem er set fra deres side.
Har også af og til problem med at lyden til blinklyset forsvinder. Her skal så også resettes.
Har andre haft lignende problemer for nylig?
MDamm
MDamm Mar 22 '15
Ja, der er en tråd med app forbindelsesproblemer, der lige er røget ud af forsiden. Jeg har ikke mærket noget endnu på min, men der er vist noget om det lige pt.
tintin
tintin Mar 22 '15

Ja jeg har samme problem med mine aps både på Android og Windows. Har indtryk af at det er et landsdækkende fænomen og det undre lidt at tesla Dk. ikke har oplevet det eller ved noget om det

MrCoffee
MrCoffee Mar 22 '15
Yep, jeg klagede min nød i går. Mine radiokanaler til internettet har ikke virket en uges tid, appen har ligeledes ikke virket en uges tid, plus min skærm låste under kørsel på vej til Kbh i går. Ringede og fejlmeldte, bliver kontaktet i morgen. Har bootet bilen adskillige gange, men det hjælper kun i nogle minutter, så crasher tingene igen.
TwoChops
TwoChops Mar 22 '15
En af de engelsktalende Teslamennesker, jeg talte med nævnte faktisk, at der vist nok var et problem i dk
TwoChops
TwoChops Mar 22 '15
Jeg har også haft problemet ved overgang mellem 3G og WiFi. Har nu slået WiFi fra, men dog uden at problemet blev løst.
At andre også har problemet beroliger mig dog lidt. Så kan det sikkert løses på en gang centralt.
Claus8930
Claus8930 Mar 22 '15

Min skærm låser ved skift mellem wi-fi og 3G, går dog ikke i sort.

MDamm
MDamm Mar 22 '15
Hvilken software version er i på?
TwoChops
TwoChops Mar 22 '15
2.2.115
MDamm
MDamm Mar 22 '15
Samme som min, og jeg har ingen problemer.
TwoChops
TwoChops Mar 22 '15
Mystisk
Klaus
Klaus Mar 22 '15
Min er også begyndt at låse sig fra wifi til 3G det startede i torsdags. Nu har jeg slået wifi fra så må jeg se om det hjælper. Det er som om softwaren går i loop hvor den forsøger at connecte til 3G men så opgiver for så at forsøge igen. Et reset hjælper.
KS
KS Mar 22 '15

@Min havde også problemer i fredags/lørdags, og en reboot af skærmen fixede problemet. SW version 2.2.200

Bianco
Bianco Mar 22 '15
Har også haft stort set ubrugelig centerskærm siden torsdag morgen.
Kiefer
Kiefer Mar 23 '15

En genstart har ikke gjort noget for at ændre det, og det var heller ikke Karens holdning, hun sagde direkte, at det var et problem hos deres udbyder.

/Martin

Lars72
Lars72 Mar 23 '15
Jeg har siden fredag haft samme problem med sort gps skærm på center konsol og ingen tlf app forbindelse - også efter flere reset's.
Tesla hjalp lørdag aften og løste det -og det hjalp at fjerne wifi forbindelsen. Er ikke overbevist om at wifi delen gøre udslaget, da skærmen ikke opdateret gps kort når jeg kørte et sted med god dækning. Anyway det virker nu.
Sider: 1 2 »