Det kan ses på et mærkat på batteriet, hvis du kigger ind ved højre forhjul.
Min bil blev leveret 20/3 og vil tro den er blevet produceret i slutningen af januar 2015.
Min S85 blev leveret 26.02 og har samme nr. - kunne da være interesant, at høre hvad forskellen på D;E og F var, hvis nogen ved dette.
Ved ikke om der er noget om det , jeg har også Type F- men på min hjemmelader 3x400/32A lader den nu efter 1500 km konsekvent med 125-128km/t det er jeg meget tilfreds med.
Mike2810: Og når du siger km/t, hvad mener du så?
Er det typical eller er det rated?
Efter min mening er den bedste metode til, at angive opladning KW.
/Martin
Fik min P85D leveret 23/3 og hav VIN nr. 71165. Kan konstatere at mit batteri er af typen E.
Hvilket VIN har jer med type F?
Jeg har: VIN#68090 Type F S85. Vil umiddelbart mene at F er en nyere generation batteripakke end E. Det giver mest mening.
@mw Har kun set linket længere oppe i tråden, så hvis du finder andre gode kilder så del endelig i denne tråd
p85d med e type batteri, og har det helt fint med det. Lader til 367 km typical ved 90%
90% charge vil svinge mellem 350-370 km, og jeg forventer også at min dropper et par km ned i løbet af et par uger. 354 km er helt normalt.
diverse SW opdateringer kan også få den til at svinge, så tallet er varierende. med tiden vil det dale svagt.