Nej det bliver skønt. Glæder mig til de 1900 km til Sydfrankrig til sommer. Med TAAC + div. kommende features bliver det en ren fornøjelse at cruise ned gennem Europa.
Vi skal til Sirmione ved Garda søen og så til Pula i Kroatien i sommerferien. Hjemad er via Großglockner og St. Johann i Østrig.
Da vi bestilte vores P85D i januar, må jeg inddrømme at jeg ikke stolede på muligheder for opladning på vores rute og destinationer. Så med vilje valgte jeg, at få Tesla´en til august lige efter vores ferie. Jeg turde simpelthen ikke andet. Syd for Østrig stoler jeg bare ikke på mulighederne for opladning og jeg ved heller ikke med rækkevidden med bjergene i Alperne.
Men lad os se til næste år, så bliver det Tesla´en og nok på samme tur. Så håber du melder tilbage med dine erfaringer efter jeres tur :-).
Det skal jeg nok gøre. Har indtil videre kigget på Supercharge.info og forventer at lade 6 gange på turen og overnatte umiddelbart efter at vi kører ind i Frankrig. Med den nye kommende 6.2 software burde det være piece of cake.
Selv uden 6.2 er det overhovedet ikke noget problem. 6.2 vil alligevel heller ikke kunne fortælle dig hvor alle non-Tesla ladere er. Den store tur nedover og hjem, vil aldrig være noget problem, - jeg kører selv til Annecy om en måned, ud i bilen og så afsted - der er spækket med Superchargere - og endnu flere til sommer...;-)
Regner med at dele turen op i to og skal derfor kun holde 3 pauser pr. dag for at lade/holde pauser. Det er ikke den store forskel i forhold til en "alm" bil :-)