Loading...
dk

Hvor blev mit emne ang dæk og størrelse af fælge af ? | Tesla Forum

120281
120281 Mar 28 '15
Mangler stadig hjælp. Men ringer mandag til de her dækbutikker de må vide det.

Hælder til 20" cv4 fælgen. Fra keratech de foreslår 245/40/20 eller 275/35/20.
120281
120281 Mar 28 '15
Karatech foreslår:

Når vi sælger 20 tommer til Tesla monterer vi 245/40-20 +285/35-20 – nogen dækmærker er dog så ”firkantede” i profilen at der kan være problemer med de går på inderskærmen, ihvertfald hvis vi taler indpresningen fra Vossen.

Vi skaffer fælgene fra Miami (derfor 14 dages leveringstid), så vi kan højst sandsynligt få dem i den farve du angiver du har set, med mindre det er en costumlakeret.

Tesla er en tung bil med en kraftig acceleration, derfor er den meget hård i dæk, den slider et sæt dæk hurtigt, så derfor er det også vigtigt at se på dæk der har nogle gode slidegenskaber, og det har Michelin, Goodyear og Pirelli. Vredestein er kendt for ikke at have ret mange km i sig.
KS
KS Mar 28 '15
@dennis: det havde plastret en anden tråd om noget helt andet til. Så det røg væk. Prøv at holde tråden til emnet.
Ellers slår justistministeren ned.
En anelse afvigelse er ok, men at hi-jacke en tråd er ikke i orden!
Hookmaker
Hookmaker Mar 28 '15

+1, Ken!

henrik_dk
henrik_dk Mar 29 '15

+1 til at man ikke bare sletter en tråd, da den kan indeholde nyttig information til glæde for både nye og gamle forum brugere!

Tråden bør lukkes i stedet for. Ikke slettes.

Forummets indlæg er redigeret af henrik_dk Mar 29 '15
KS
KS Mar 29 '15

Der er ikke slettet tråd - men et par indlæg der ikke hørte hjemme i tråden. Og diskussioner omkring dæk og fælge hører til i de tilhørende tråde, som der i øvrigt er mange af. Intet nyt andet end om CVT-4 i 20" passer på TMS - og det har vi en tråd om, og endda billeder og et par fælge til salg.

Kiefer
Kiefer Mar 29 '15

Ken: Er det ikke muligt flytte indlæg ud i en tråd for sig selv?

Det kan jeg se moderaterne på TMC gør en del i, hvor en tråd hvis den bliver for meget off topic bliver 1, enten flyttet over i en anden tråd, eller 2, bliver flyttet til en tråd for sig selv.

/Martin

KS
KS Mar 29 '15

Nix, ikke muligt på Oxwall - ihvertfald ikke i frontenden, og jeg gider ikke sidde og flytte indlæg via opdateringer direkte i mySQL...

Du er velkommen som moderator?

(og lad os fortsætte diskussionen i en privat besked for ikke at ødelægge denne tråd)

Den omhandler manglende indlæg om dæk og fælge.

Forummets indlæg er redigeret af KS Mar 29 '15
120281
120281 Mar 29 '15
Jo der en tråd der er slettet. Den hed noget med erfaring med størrelse på fælge og dæk. Da den så blev slettet high jackede jeg en tråd, da Kitora var i den og havde brug for hans hjælp. Kan jo ikke skrive pb fra en iPhone eller iPad. Skal starte Mac op for at skrive og læse pb og det gider man ikke i farten.