Loading...
dk

Husk låsebolte til fede fælge....;-) | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Mar 28 '15

Ellers.....

Junior
Junior Mar 28 '15

Og samtidig hærværk på bilen også :'( SVIN !!
Låsbolte har ikke den store påvirkning. Vil de virkelig gerne have fælgene, skal de nok få dem af. Man kan sågar købe universale møtrikker, til at få diverse låsbolte op med. Alternativt kan de også fås af med lidt vold og rette værktøj.

Forummets indlæg er redigeret af Junior Mar 28 '15
Hookmaker
Hookmaker Mar 28 '15

@LarsenDK, så penge ud på låsebolte kan jeg godt glemme(har aldrig brugt nogen)?

Junior
Junior Mar 28 '15
Citat fra Hookmaker

@LarsenDK, så penge ud på låsebolte kan jeg godt glemme(har aldrig brugt nogen)?

Betragt dem som en husalarm. De vil ikke holde tyvene ude/væk men de besværliggør arbejdet og gør måske at nogle dropper idéen med at snuppe hjulene.
Jeg skal have nogle på mine, når den kommer. Ved ikke om den leveres med låsbolte men ellers koster de ikke alverden. Ulempen er dog, at man bør have selve møtrikken til låsboltene med i bilen, hvis man f.eks. punkterer eller lign. og skal have skiftet hjul.

Måske er det derfor, at de har brudt ind i Tesla'en ovenfor. De ville finde møtrikken, så de stille og roligt kunne skrue hjulene af.

lysmanden
lysmanden Mar 28 '15
Hvad med om man køber 5 sæt låse bolte. Det må da gøre opgaven svære og Tesla mekanikere irriteret hehe
Niels
Niels Mar 28 '15

kan se det er en norsk bil, pas på der oppe

Forummets indlæg er redigeret af Niels Mar 28 '15
kajakaj
kajakaj Mar 28 '15
Billedet har været vist før for meget længe siden så forhåbentlig ikke noget der sker ofte