Jeg går ikke ud fra at det er muligt pt. men for os på landet med begrænset trafik ville det være perfekt med en fartpilot som fulgte de anviste fartgrænser. Det ville efter min mening være en oplagt opdatering.
Jeg går ikke ud fra at det er muligt pt. men for os på landet med begrænset trafik ville det være perfekt med en fartpilot som fulgte de anviste fartgrænser. Det ville efter min mening være en oplagt opdatering.
@Werge
Kan desværre ikke få den funktion du beskriver til at virke.
Hvis jeg trækker stangen ind, bliver fartpiloten sat til den fart jeg har på dette tidspunkt, og ikke det fartgrænsen er.
Rigtige mænd læser stadig ikke brugsanvisninger, åbenbart.
Sejt sagt :)
Nu er det jo sådan, at bil og manual blev leveret før TACC overhovedet var en ting, så tvivler på det står i manualen. Og funktionaliteten af pinden ændrer sig fra opdatering til opdatering (er min erfaring). Måske du har et link til en opdateret brugsanvisning, så jeg kan virke lidt mere belæst og lidt mindre 'rigtig mand'.
Hej.
Jeg har ingen link til noget. Men umiddelbart vil jeg forvente, at man i disse smarte tider altid kan downloade den nyeste manual i pdf format. Håber det kan hjælpe dig.
Håber du også opfylder vægt grænsen. ;-)
Hej
I MyTesla under "Documents - > Software Update" ligger der release notes for de seneste opdateringer. I dem er der også en vejledning til brugen af de nye funktionaliteter.
VH
Jan
Manualen I bilen opdateres samtidig med andre opdateringer, så den er altid UpToDate.