Tillykke med den :)
Mon ikke det er den officielle app, på iOS hedder den "Tesla Model S".
Hej, har lige fået en. Lenovo computer.. sådan en med touch skærm.. det er ret lir.. der fandt jeg lige en lille app o Windows store, der hedder tesla connect.. det er meget som de andre app vi kender.. ud over denne viser sidste charge, hvor meget man har ladet i kilometer og i kWh. det sidste er ret fedt synes jeg... dette er blot til info
Hej
Har lige købt en brugt S 85+ fra 2015. Jeg kan ikke rigtig få installeret Tesla appen på min telefon da den skriver at der ikke er tilknyttet noget køretøj til min bruger profil. Hvad skal jeg gøre for at løse dette ?
Tak for hjælpen
ALERT: Windows Phone-bruger
Tesla Companion er også en udmærket app i windows store.
Info-start-stop-åbn-luk af det meste.
/Kenneth
Du skal da have Mikkels Linkmytesla program :-)
Til eksisterende brugere, bemærk at der er lidt mere med her end i nok ser på jeres. Hvis i vil have dette og mere inden frigivelsen (betabruger), så skriv en besked til mig eller Mikkel@linkmytesla.com
PS! Glemte lige at sige at den er browser baseret og virker naturligvis i "realtime" på bilens skærm mens man kører.
@NeWT Administratoren kan altid stjæle password hvis det sendes, uanset om det er krypteret eller ej (Da Tesla skal have ukrypteret password til at danne token). Men det vil være direkte kriminelt at logge password, når det nævnes at det ikke logges. Password gemmes IKKE nogle steder hos Linkmytesla, men bruges blot til at danne en token til Tesla. Ikke engang password til Linkmytesla gemmes i databasen, det vil vi under ingen omstændigheder have liggende på serverne.
Der er også en mulighed for at lidt mere kyndige IT brugere selv kan danne nøglen til Linkmytesla og så er den 100% sikker. Det er lidt mere besværligt for brugeren, men også mere sikkert. Men der er lagt vægt på at ikke IT kyndige brugere også kan få deres Tesla på systemet.
Skriv endelig til mig hvis du er i tvivl om noget omkring sikkerheden :-)