Loading...
dk

Hvilken app skal jeg bruge til ny Tesla S | Tesla Forum

lysmanden
lysmanden Apr 1 '15
Hej alle Tesla brugere

Jeg fik mik p85d leveret igår aftes. Stor glæde.
Jeg fik en meget hurtig samle bånds instruktion i brug af bilen og ham der gennem gik bilen med mig talte hele tiden om en App men fortalte ikke hvilken en man skal bruge. Hvad heder den i bruger til at følge bilen, starte den osv?
Klaus_
Klaus_ Apr 1 '15

Tillykke med den :)

Mon ikke det er den officielle app, på iOS hedder den "Tesla Model S".

Forummets indlæg er redigeret af Klaus_ Apr 1 '15
Werge
Werge Apr 2 '15
Tesla Model S efter Tesla Motors, Inc.
https://appsto.re/dk/PXlSI.i
lysmanden
lysmanden Apr 2 '15
Tak klaus. :) det er vel det sammme om det er iPhone ?<br />
<br />
Weege: Tak for info. Hvad er forskellen da på de 2?
Forummets indlæg er redigeret af lysmanden Apr 2 '15
Kristian70k
Kristian70k May 12 '15

Hej, har lige fået en. Lenovo computer.. sådan en med touch skærm.. det er ret lir.. der fandt jeg lige en lille app o Windows store, der hedder tesla connect.. det er meget som de andre app vi kender.. ud over denne viser sidste charge, hvor meget man har ladet i kilometer og i kWh. det sidste er ret fedt synes jeg... dette er blot til info

Borup
Borup Aug 3 '15

Hej 

Har lige købt en brugt S 85+ fra 2015. Jeg kan ikke rigtig få installeret Tesla appen på min telefon da den skriver at der ikke er tilknyttet noget køretøj til min bruger profil. Hvad skal jeg gøre for at løse dette ? 

Tak for hjælpen 

krumling
krumling Oct 2 '15

ALERT: Windows Phone-bruger

Tesla Companion er også en udmærket app i windows store. 

Info-start-stop-åbn-luk af det meste.

/Kenneth

Lauer
Lauer Oct 2 '15

Du skal da have Mikkels Linkmytesla program :-)

Til eksisterende brugere, bemærk at der er lidt mere med her end i nok ser på jeres. Hvis i vil have dette og mere inden frigivelsen (betabruger), så skriv en besked til mig eller Mikkel@linkmytesla.com

PS! Glemte lige at sige at den er browser baseret og virker naturligvis i "realtime" på bilens skærm mens man kører.

Forummets indlæg er redigeret af Lauer Oct 2 '15
NeWT
NeWT Oct 2 '15
Er der noget med at ens brugernavn og password bliver sendt ukrypteret til "linkmytesla" og dermed kan aflæses af admin eller har jeg misforstået noget?
I teorien kunne oplysningerne vel også stjæles af 3. part?
Lauer
Lauer Oct 3 '15

@NeWT Administratoren kan altid stjæle password hvis det sendes, uanset om det er krypteret eller ej (Da Tesla skal have ukrypteret password til at danne token). Men det vil være direkte kriminelt at logge password, når det nævnes at det ikke logges. Password gemmes IKKE nogle steder hos Linkmytesla, men bruges blot til at danne en token til Tesla. Ikke engang password til Linkmytesla gemmes i databasen, det vil vi under ingen omstændigheder have liggende på serverne. 

Der er også en mulighed for at lidt mere kyndige IT brugere selv kan danne nøglen til Linkmytesla og så er den 100% sikker. Det er lidt mere besværligt for brugeren, men også mere sikkert. Men der er lagt vægt på at ikke IT kyndige brugere også kan få deres Tesla på systemet.

Skriv endelig til mig hvis du er i tvivl om noget omkring sikkerheden :-)

BPBach
BPBach Jan 1 '16

Så er der ny app til superchargers, har ikke prøvet det endnu , men der skulle være en del info.