Loading...
dk

Hvilken model har du eller får du (frivilligt) ? | Tesla Forum

Torben_E
Torben_E Apr 4 '15

Kære Tesla fans.

 

Nogle gør det allerede, men jeg tænkte på om vi kunne (på frivillig basis) skrive om hvilken Model og version vi har af vores Tesla´er.

Ofte skriver vi om vores bil, men det fremgår ikke altid hvilken version og hvilket udstyr. Det kunne passende stå i vores "Profil". Se min egen som eksempel.

 

De bedste Tesla hilsner

 

Torben_E

Forummets indlæg er redigeret af Torben_E Apr 4 '15
Empty
Empty Apr 4 '15

Jeg har "bare" en almindelig S 85 og har udfyldt info under min profil..... mangler vist decor ;-)

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 4 '15

Samme her :-O

kajakaj
kajakaj Apr 4 '15

done

TwoChops
TwoChops Apr 4 '15
Har haft det til at stå i min profil siden bestilling december '13
Busimiss
Busimiss Apr 4 '15
Done
gw
gw Apr 4 '15
Done
Kiefer
Kiefer Apr 5 '15

Samme her, har vist haft det stående siden jeg lavede bestillingen i oktober 2013.

/Martin

SQLCPH
SQLCPH Apr 5 '15
Sådan Torben. God ide og har nu opdateret. Kajakaj har før lavet et Excel ark med samtlige specs for alle TMS i dk. Hvor ligger den nu? Meget sjovt at se. Vh Søren
Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH Apr 5 '15
kajakaj
kajakaj Apr 5 '15

@Søren: Er det den vedhæftede oversigt du tænker på? Den er fra 28.10.13 og baseret på data folk selv har lagt ind, når de har bestilt. Den er derfor ikke 100% retvisende men giver dog et billede af hvad der blev prioriteret på det tidspunkt. Jeg har ikke opdateret den efterfølgende.

kajakaj
kajakaj Apr 5 '15

På linket kan downloades min liste over samtlige Tesla model S i DK pr. 31.3.2015 med reg.nr., model og postnr. placering. Omregistreringer efter 26.12.2014 står med oprindeligt postnr., da ændringer ikke kan trækkes ud af systemet. Ellers henvises til KORT i toppen af forumsiden, som opdateres løbende.

http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=1052062&dv=1

 

SQLCPH
SQLCPH Apr 5 '15
@kajakaj. Tak. Det var den liste jeg tænkte på. Altid meget spændende med statistik. /Søren
Junior
Junior Apr 5 '15

Har nu også haft det stående i et godt stykke tid, som de fleste andre i dette topic er inde på. Også meget rart for kommende ejere, hvis de har spørgsmål til hvorfor man valgte det udstyr, er man tilfreds osv.

kajakaj
kajakaj Apr 5 '15

http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=1052121

Excel ark med registrede model S pr. 31.3.2015 i DK opdelt i kolonner med Christophers hjælp

Så kan I sortere i reg.nr., model, dato eller postnummer som I har lyst til.

Omregistreringer efter 26.12.14 står til oprindeligt postnr., da ændringer ikke kan trækkes ud af systemet.

 

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Apr 5 '15
Brejl
Brejl Apr 5 '15
Nogle der ved hvorfor der står 85R ved nogle modeller i regnearket?
kajakaj
kajakaj Apr 5 '15

Sikkert tommelfingre - dvs. tastefejl, så der skulle have stået D

Brejl
Brejl Apr 5 '15
@kajakaj tak, det er nu ikke gældende for min der så bare skulle hedde 85 :-)
kajakaj
kajakaj Apr 5 '15

ok tak - så har jeg ikke umiddelbart en forklaring på hvad R står for

Torben_E
Torben_E Apr 5 '15
Citat fra kajakaj

ok tak - så har jeg ikke umiddelbart en forklaring på hvad R står for


Hej. ... det er den nye Racing version.... Elon syntes 3,2 s var lige lovlig langsomt 0-60 mph. 
 
Nej spøj til side. Der der findes ingen R typer (endnu).
 
Torben_E
TSLA7451
TSLA7451 Apr 5 '15
Der må mangle en del af de indregistrerede i marts 2015. Kan se min egen mangler... Der går nok lidt tid inden systemet er opdateret.
Sider: 1 2 3 4 »