Loading...
dk

Begrænset effekt på P85D | Tesla Forum

P85DK
P85DK Apr 18 '15

Hej Michael

Jeg missede jer desværre da jeg kiggede forbi i Køge. Fik I lavet nogle målinger?

Mike2810
Mike2810 Apr 18 '15
Ja det gjorde vi og endte på 3.9 som bedste tid, afventer nu den nye opdatering som rulles ud i morgen og mandag 6.2.4.168 som skal fodre insane performance
Hookmaker
Hookmaker Apr 18 '15
Super træf dag - desværre nåede jeg ikke at sidde med Mike, det ville jeg ellers gerne have gjort. Men super at det er ved at være slået fast at den tilsyneladende er noget tam....;-)
lysmanden
lysmanden Apr 18 '15
Fantastisk arrangement<br />
<br />
Fik målt min bil idag.jeg kan ikke huske hvem der målte den ( er meget dårlig til navne )<br /> på den måde sniger jeg mig også uden om at skulle omtale en Tesla vens vægt svarende til hvis jeg skulle komme med et eksempel At Ken vejede 100 kg"....... Nå newer mind

Den blev målt til 4,0. <br />
Sagt på en pæn måde så var vi ikke holdets letteste drenge. Jeg tror at vi tilsammen har vejet 210 kg. Jeg skriver mig for de 110 kg!!!!<br />
Så med koldt batteri og lille stigning op af en bakke ramte den 4 sek<br />
Dog irriterende når den har drillet men sådan er det når man skal vise en fejl. Så er den der aldrig
Forummets indlæg er redigeret af lysmanden Apr 18 '15
P85DK
P85DK Apr 19 '15

ok - 3,9 og 4,0 er alligevel lidt fra hvad det skulle være. Bliver spændende at se om .168 kan fixe det. De skriver også om markant bedre respons på speederen

Sider: « 1 2 3