Loading...
dk

Teslaforum sticker med alias til eks. bagrude | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
tusla
tusla Apr 20 '15

Jeg prøvede lige i Internet Explorer. Får samme fejl.

Det virker fint i Google Chrome og i Firefox

tintin
tintin Apr 20 '15

Tak tusla. Jeg skifter til Chrome ;-)

SQLCPH
SQLCPH Apr 21 '15

Har været hos T-hansen i dag !!! :-) Og fik købt nogle chrone rammer. De er rigtig fine og kan sagtens bruges. Se billederne i bunden. Spurgte min Folie-mand og han siger at vi sagtens selv kan sætte det på pladen. Det gør måske det hele meget nemmere... Jeg har derfor indsat en DIY linie hvor du kun får mærket og så kan du selv sætte dem på dit valg af ramme. Så kan folien også sendes uden større omkostninger. Vi har indkøbt nogle stykker allerede så dem kan vi levere ud af til dem omkring kbh.

SQLCPH
SQLCPH Apr 21 '15

Har i dag også fået test-sticker til vinduet og sat det i selvfølgeligt. Tekstens højde på billedet er 15 mm og fylder nærmest det hele i længden. For at der skal være plads til de lange alias skal teksten efter min mening ned på 10 mm i højden.

Mærket her sidder udvendigt og det gør det noget nemmere vil jeg sige. Indvendigt må ikke overskride det prikkede sorte hvorimod den udvendige blot overskriver det sorte...

På baggrund af antal anslag i jeres alias og om det skal være indv eller udv må vi tilpasse teksthøjden så det passer i mellem det sorte. Det er nærmest blevet rocket science ;-)

Genild
Genild Apr 21 '15
Huhh Søren, du har da haft en travl dag i dag med THansen besøg og klistret med klistermærker.
Det ser i øvrigt farligt fint ud - i teorien bør mit Nick kunne være som dit da antallet af bogstaver er identiske og jeg ikke behøver et T.
Hvad angår den kronede nummerpladeholder går jeg efter the full Monty snarere end DIY-alternativet.
Nu er det bare tålmodigt at vente på prisfastsættelse og at pigen i den lidt for store røde jakke dukker op - glæder mig, og ikke kun fordi hun virker sød :-)
SQLCPH
SQLCPH Apr 21 '15

@Genild: Ja der gik en hel dag med det ;-) Har været hos Morten detailing med baby og fået opticoat og skal også passe lidt job og familie - så all in all travl dag :-) Jeg synes... nej jeg mener at det er et must med Tesla T´et... Jeg synes teksten som på billedet er alt alt for voldsomt. Det er jo bare til vores brug når vi er tæt på bilen. Dette kunne læses 10 m væk ;-)

Folien sidder i øvrigt rigtigt godt fast udvendigt skulle jeg hilse fra mig selv... Vil klart anbefale at montere det udvendigt da det indvendigt kan komme til at karambolere med noget tekst på ruden (se billeder nr. 2 i #197), men det er stadig helt op til jer.

Gentlemen... Place your orders and pay :-) Enten som en DIY-løsning med eget indkøb af nrpladerammen eller også køber jeg og monterer folien for jer.

Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH Apr 21 '15
SQLCPH
SQLCPH Apr 21 '15

@MW: Helt fint - intet er bestilt endnu. Jeg har nu givet det fri så folk kan overveje en DIY løsning og vinde en tur i T-Hansen selv :-)

tusla
tusla Apr 21 '15

Hvis i vælger at købe rammen til nummerpladen selv (f.eks. de foreslåede Tajco rammer) er det vigtigt i giver hurtigt besked om hvor meget plads der er til logo + tekst. Specielt er højden vigtig! Jeg tilpasser filen i løbet af et dage så vi kan få den sendt.

SQLCPH
SQLCPH Apr 24 '15

Til orientering venter jeg nu på foliemærkerne til chromepladen så jeg kan teste påklæbringen selv.

Størrelsen på stick til sideruden er nu også på plads. Det skal være 10 mm høje bogstaver så ser det mest harmonisk ud også med de lidt længere nick names.

Dog kan de rigtig lange nicks ikke være indenfor området medmindre sticker placeres udvendigt men det vender vi tilbage med til dem det handler om.

I må meget gerne opdatere jeres ordrer på linket i top-menuen.

Spørgsmål? :-)

vh Søren

TvBH
TvBH Apr 24 '15
Jeg har 6 chrome (plast, identisk med dem der blev monteret på Kens TMS) liggende, købt til halv pris for 65kr stk hos Mekonom Valby. Skal blot bruge den ene selv! Søren får resten til distribution blandt interesserede :-)
tusla
tusla Apr 24 '15

Søren + TvBH, I må gerne reservere en til mig

Genild
Genild Apr 24 '15

Ditto interesseret i bling bling nummerpladeholder :-)

SQLCPH
SQLCPH Apr 24 '15

@TvBH - Thomas - god stil :-) Billig pris også - jeg har købt 5 stk til 100 kr / stk :-) Hvis du selv kan distribuere dem du har videre så kan folk nøjes med at bestille mærket og så selv sætte det på. Kommer du til træf d. 13 juni? Så kan vi sætte mærkerne på når de ankommer.

Vi burde være i gang med at producere alias stickers og pladerammer i næste uge... Mangler lige den sidste test - det skal jo sidde helt i skabet :-)

God weekend

/Søren

SQLCPH
SQLCPH Apr 24 '15

Update. Det ser ud til at der er en nogle der mangler at opdatere arket. Hvis I køber én af TvBH´s chromerammer eller selv går i Thansen så skal der kun stå 1 i DIY kollonnen. Der er nogle som har betalt for lidt og andre for meget - sidst nævnte betaler jeg tilbage når jeg har lukket deres bestilling :-)

Deadline for bestilling og betaling d. 1 maj.

Genild
Genild Apr 24 '15
Ups - så overlader jeg bling bling rammen fra Mekonomen til DIY folket, jeg er mere til den fulde pakke.

Mvh Lars
tusla
tusla Apr 24 '15

@TvBH + SQLCPH: Hvordan håndterer vi betaling af de holdere du har skaffet? Betaling gennen dig, Søren? Eller direkte til dig, TvBH?

Jeg rettet lige min bestilling til DIY

Forummets indlæg er redigeret af tusla Apr 25 '15
SQLCPH
SQLCPH Apr 25 '15
Hej tusla. Enten overfører du til Thomas eller også til mig så overtager jeg den fra Thomas til de 65. Bare giv mig besked om hvad du gør ;-)
SQLCPH
SQLCPH Apr 28 '15

Så har jeg testet den nye T-hansen chromeramme og påsat folien som gik ganske nemt. Det blev rigtig flot. DIY løsningen fungerer altså når man blot er lidt tålmodig :-) Teksten: "T    Teslaforum.dk      T" kommer i ét stykke som sættes fast på rammen eller fingrene alt afhængig af antallet af tommelfingre ;-)

Sticker til vinduet bliver med højden 10 mm (det mindste mærke af 3 som vist herunder). For de fleste betyder et mærke der kan være i det lille vindue bag bagdøren (imellem de sorte kanter på vinduet)

D. 1. maj låser jeg bestillingerne til dem der har mobile pay´et mig og sætter det hele i produktion.

vh Søren

SQLCPH
SQLCPH Apr 29 '15

Så sidder der også en 10 mm høj sticker i ruden...

Husk at indbetale inden d. 1 maj

Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH Apr 29 '15
SQLCPH
SQLCPH Apr 29 '15

Desuden bedes I lige tjekke en sidste gang at jeres alias er skrevet med de rigtige bogstaver (alm og blokbogstaver) som herunder vist:

SQLCPH MWN COMEBACK TinTin Gustavsfar1 KLAUS_ Busimiss MontecristoDK KENSEITZBERG Bianco Kiefer iKiefer Tusla TvBH Pelu Genild NCL PerF TeamMortensen.com 3450RBT MAHO JL Sthing GW BREJL GÜNTELBERG Lau Mr Coffee Raymond Jordvarmekongen Zakki FLK flemming ICE-AGE Empty Tesloid MOL
Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH Apr 29 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »