Hvis min kunne nå Aarhus eller Aalborg på et tidspunkt kunne det være fedt. Jeg har ikke umiddelbart planer om en tur til øen foreløbig.
Noget helt andet, er der nogen der har billeder af monterede stickers?
Hvis min kunne nå Aarhus eller Aalborg på et tidspunkt kunne det være fedt. Jeg har ikke umiddelbart planer om en tur til øen foreløbig.
Ja det er meget rutineret ;-) Det har virket godt med denne måde at angive det på, men hvis der findes en smartere måde så hører jeg gerne :-)
Jeg selv har kun sticker i føresiden, men set i bakspejlet havde jeg nok bestilt til begge sider så det vil jeg anbefale jer.
Hvis man skal have flere og ens antal af hver kan man nøjes med at gøre sådan:
2 stk indv sticker med rødt logo og hvid tekst + 2 stk udv sticker med grå logo og rød tekst
Kan anføres således:
4 indv, udv rød, grå hvid, rød
Der ligger nogle billeder af sticks tidligere i tråden men I andre er velkomne til at lægge et billede op af jeres. Der er flere måder at placere det på, har du et langt alias kan det se bedst ud øverst (Ken show us your Stick(er))
Lau - det burde kunne lade sig gøre. Et forslag til jer remaining kunne være at skrive landsdel på i arket yderst til højre. Så kan vi bedre se om der er nogle der kan puljes sammen i en bil der kører vestpå.
OK. Lauer holder vist til i Aalborg og Klaus i Skanderborg men ved du hvor sthing holder til?
Sthing er også fra Aalborg
@ Tusla. Perfekt. Ken overleverer til mig senere idag og jeg har nemlig ikke umiddelbart planer om en tur til det nordjyske lige foreløbig da jeg var i Aalborg i sidste uge...
Min datter studerer i Kbh. og tager mine med til mig om ca. 1 uge. Hvis stickers til Aalborg/Nordjylland kan afleveres til hende inden da, kan hun tage dem med til mig (jeg bor i Himmerland). Så finder vi ud af det derfra. Ellers kan jeg hente på Fyn midt juli, da den kommende Tesla skal have Opticoat der.
Jeg har desværre en stram tidsplan i denne uge / og næste pga flytning og kan derfor ikke sikre at jeg når forbi amager. Men hvis der er en der kan hente hos mig og bringe til Amager så kan det lade sig gøre.
Husk at få alle med :-)
Vi skal så lige huske dem der er sendt med Ken til Jylland. Hvis de skal med min datter, skal de jo retur til Kbh.
@Gustavfar1: prøv at snakke med Ken. Hvis han kan aflevere på Amager ved Grønsjordskollegiet, kan han jo tage dem med retur, der skal til Nordjylland (med mindre han allerede har andre aftaler med modtagerne af stickers)
Ken og Gustavsfar1 - Tak for snakken idag, hyggeligt at møde jer i vejsiden, da I udvekslede "varer", hvis man ikke viste bedre så det næsten suspekt ud :-)
Flotte biler I har, og fede stickers på ruder og nummerpladeholder - respekt til Søren for et godt stykke arbejde.
Glæder mig til min egen TMS kommer indenfor den næste 1-1,5 mdr.
Håber Søren finder tid til at lave et nyt oplag stickers, i givet fald er jeg interesseret.
God dag til alle derude
Hej Bendix.
Selv tak. Glæd dig, bare glæd dig! Det er en ultimativ fornøjelse at køre TMS, og jeg tror virkelig aldrig at det bliver hverdag. Som Ken rigtigt nok sagde så vænner man sig hurtig til den momentane accelerationen og moment men glæden ved at køre forbliver den samme :-)
Tror faktisk at Søren er i gang med endnu en omgang stickers så det er helt sikkert muligt.
Har netop monteret mine stickers her til aften og synes det ser rigtigt godt ud. Billeder følger senere...
Jeg så Mr. Coffee i biografen i Holbæk forleden. Hyggeligt med ID stickers - så man kan se hvem det er. Vi er kun 7 der har bestilt stickers i runde 2 - og SQLCPH vil gerne have lidt flere på bestillingen inden han trykker på knappen.
Så tryk på "Bestil stickers" helt til højre i menuen foroven!
Jeg har været off line fra forum i forbindelsemed flytning og meget arbejde men nu er jeg tilbage ;-) Håber på en masse bestillinger i juli så vi kan se hinanden på gaden. Det virker faktisk ret godt derude.
Jeg håber de af jer der har bestilt kan vente til aug? Hvis ikke så fremrykker vi sluttid for bestillinger til d. 14 juli.
vh Søren