Loading...
dk

Teslaforum sticker med alias til eks. bagrude | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
kr
kr Jul 1 '15

Fik taget mig sammen og skrevet mig på listen også.

gw
gw Jul 1 '15
@sqlcph. De stickers der skulle til Jylland er de kommet afsted?
Skaarup
Skaarup Jul 2 '15
Jeg har svært ved at vente. Men måske det bare er mig? :-)
Busimiss
Busimiss Jul 2 '15
Jeg tager nok forbi Søren i weekenden og henter stickers (hvis det passer ind i Sørens program). Vi tager til Fyn i løbet af de næste par uger, så jeg kunne godt tage dem med noget af vejen.
Damhoej
Damhoej Jul 2 '15

@SQLCPH hvornår vil du gerne have betalingen?

Skaarup
Skaarup Jul 2 '15
Man har først bestilt når man har betalt. Det står øverst til højre i bestillingsdokumentet.
tusla
tusla Jul 2 '15

Tesla'en skal have en Opticoat behandling d. 14. Juli. Så hvis stickers etc. til midt og nordjylland kan være i nærheden af Odense på det tidspunkt, kan jeg tage dem med derfra (jeg bor i Himmerland).

Forummets indlæg er redigeret af tusla Jul 2 '15
Busimiss
Busimiss Jul 2 '15
tusla, Vi er netop i Odense. Lad os lige skrive sammen.
tusla
tusla Jul 2 '15

@Busimiss: det lyder godt. Bare send mig en besked her i forum eller en PM.

3450rbt
3450rbt Jul 8 '15

Så fik jeg monteret nummerpladeholder og sticker.

Jeg er glad for at jeg valgte rød, den er meget diskret og passer godt til bilen. Se vedhæftede billede.

SQLCPH
SQLCPH Jul 8 '15

Ser godt ud :-) Tillykke med bilen - den er super fed i rød.

Jeg skal en tur til Skagen lørdag morgen (afrejse kbh kl 8). Jeg kan droppe varer langs alle SUC til Hjørring. Hvis du er en af dem der endnu ikke har modtaget så giv mig et heads up. Det hele ligger i frunk.

vh Søren

Klaus_
Klaus_ Jul 8 '15

Jeg skal til Fredericia lørdag over middag, så det passer ikke helt med når du er ved Middelfart. Man burde næsten have en "pakkeshop" ved SuC'erne, så man kan efterlade ting til hinanden :)  

Men hvis der er et gemmested, så skal jeg nok påtage mig ansvaret hvis du efterlader "KLAUS_" stickerne i Middelfart. Skulle de bliver stjålet i mellemtiden, må vi håbe tyvens navn matcher...

DeaconWP
DeaconWP Jul 8 '15

Kan man ikke bare spørge, om de må ligge i receptionen på Hotellet i i Middelfart?

tusla
tusla Jul 8 '15

@SQLCPH: Hvis du tager alle stickers osv. til os i det jyske, kan vi mødes ved McDonals's i Haverslev (Himmeland). Så kan jeg tage dem, du ikke har fået afleveret og distribuere videre. Ellers skal jeg til Kbh. midt August og kan tage dem med der (hvis den næste produktion er klar, kan jeg også tage dem med til Jylland).

@Klaus_: Jeg skal til Odense (Opti-coat) i næste uge. Kører mod Odense mandag eftermiddag, og tilbage igen onsdag (tidspunkt ukendt pt). Så hvis jeg kan mødes med Søren, kan jeg evt. tage dem med mandag/onsdag.

@Busimiss: vi talte om at mødes i Odense, hvis du hentede dem hos Søren. Jeg ved ikke om du hentede dem eller om Søren tager dem med til Jylland.

SQLCPH
SQLCPH Jul 8 '15

@Klaus_: Jeg er nok stadig ved middelfart kl 12, kan du nå det :-) Giver besked når jeg kører fra Køge. Ellers kan jeg finde et sted ved comwell eller ved det lille teslahus. jeg kan se du kun skal have stickers.

@Tusla: Tak min ven :-) Du forsøger altid at hjælpe - tak for det. Det bedste er hvis folk skriver til mig hvor de vil have dem "leveret" ellers kan jeg afsøge deres identitet og pulje alle jyderne sammen i frunken til dig ;-) Jeg har ikke hørt fra busimiss, men måske hun har haft for travlt - hø hø ;-)

Klaus_
Klaus_ Jul 8 '15

Desværre ikke, jeg er der nok tidligst ved 13 tiden.

Busimiss
Busimiss Jul 9 '15
Jep har haft travlt ;-) Tager til Fyn lørdag og kan hente hos Søren i morgen eller fredag. Men Søren tager hele turen til Jylland. I siger bare til, hvis jeg skal tage med til Fyn. Kan f.eks. aflevere hos ved Detailing/Morten
toego
toego Jul 9 '15
@SQLCHP: Vil du også tage mine stickers med til middelfart. Jeg prøver om jeg kan "fange" dig medens du lader, men ellers ville det passe fint hvis du afleverede dem i receptionen hos Comwell. På forhånd tak for indsatsen.
SQLCPH
SQLCPH Jul 9 '15

@toego: Dine stickers er ikke bestilt endnu - samler fortsat sammen og regner med at de ryger til bestilling om ca. 1 uge.

toego
toego Jul 9 '15

@SQLCPH: OK, jeg har heller ikke fået bilen endnu. Du giver bare besked når du er klar til aflevering - så finder vi ud af afhentningen.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »