@SQLCPH: har sendt dig en PM.
Kære teslaforum-fans :-)
Så lukker vi for nye ordrer i morgen mandag. Sidste chance for bestilling af stickers er i dag.
Da der er bestilt for få sorte rammer bliver disse konverteret til DIY. Dvs. at der kun kommer et mærke der skal sættes på ala chromerammen. Arket er ændret.
/Søren
Jeg vil gerne være med på sticker og nummerplade-holder.
Hvordan bestiller og betaler man ?
Du bestiller øverst på forsiden hvor der står "bestil stickers" Betaling foregår via mobile pay til sqlcph.
Listen antages at være komplet nu - så de sidste må gerne betale. Hvis i er i tvivl om i har betalt så kik i dokumentet :-)
Nu bliver der så udarbejdet en pdf fil med alias så I kan se jeres navn inden det "går i trykken".
/Søren
Så fik jeg lavet fil med forum alias til stickers for denne bestilling. Jeg vil bede jeg checke jeres alias i den vedhæftede PDF, og give mig besked, hvis jeg har lavet en fejl, eller hvis I har en ændring.
Jeg laver de endelige filer på søndag og sender dem til Søren.
Mvh. Tusla
PS. Hvis i bruger Firefox bedes i åbne filen i Adobe Reader. Firefox har svært ved at vise PDF filen korrekt.
@Comeback: Rettet og filen opdateret. Du må gerne checke igen for en sikkerheds skyld
Jeg vil gerne bede om et sæt nummerpladeholdere med rødt logo. Mener også jeg har bestilt og betalt, men hvis det ikke er registreret så ved du det ;-)