Loading...
dk

Teslaforum sticker med alias til eks. bagrude | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
tusla
tusla Jul 10 '15

@SQLCPH: har sendt dig en PM.

SQLCPH
SQLCPH Jul 11 '15
Hej Klaus. Kuverten er placeret i døren på bagsiden af det lille Tesla oplader hus :-)
SQLCPH
SQLCPH Jul 11 '15
Ture. Der er ikke andre der har ytret ønske om levering i det jyske så ellers tak for tilbuddet :-)
Klaus_
Klaus_ Jul 11 '15

Package secured & mission complete :)

SQLCPH
SQLCPH Jul 11 '15
Fedt klaus :-) og vi nåede Skagen så alle er glade

Skaarup
Skaarup Jul 11 '15
Sidste chance for at få stickers med! Vi er p.t. 14 der har bestilt her i runde 2. Husk at overføre med mobilepay.
Busimiss
Busimiss Jul 14 '15

Så er den fine sticker på plads.

Forummets indlæg er redigeret af Busimiss Jul 14 '15
SQLCPH
SQLCPH Jul 19 '15

Kære teslaforum-fans :-)

Så lukker vi for nye ordrer i morgen mandag. Sidste chance for bestilling af stickers er i dag.

Da der er bestilt for få sorte rammer bliver disse konverteret til DIY. Dvs. at der kun kommer et mærke der skal sættes på ala chromerammen. Arket er ændret.

/Søren

Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH Jul 19 '15
NeWT
NeWT Jul 19 '15

Jeg vil gerne være med på sticker og nummerplade-holder.

Hvordan bestiller og betaler man ?

Gustavsfar
Gustavsfar Jul 19 '15

Du bestiller øverst på forsiden hvor der står "bestil stickers" Betaling foregår via mobile pay til sqlcph.

SQLCPH
SQLCPH Jul 20 '15

Listen antages at være komplet nu - så de sidste må gerne betale. Hvis i er i tvivl om i har betalt så kik i dokumentet :-)

Nu bliver der så udarbejdet en pdf fil med alias så I kan se jeres navn inden det "går i trykken".

/Søren

Hookmaker
Hookmaker Jul 20 '15

@Søren, så har jeg betalt..;-)

SQLCPH
SQLCPH Jul 20 '15
Tak Henrik. Modtaget og også tak til jer andre.

Har forresten stadig et lille lager af sorte rammer med hhv rødt logo og hvid tekst (2 stk) og nogle med hvidt logo og hvid tekst (8 stk). Hvis det skulle have interesse. 60 kr stk

tusla
tusla Jul 23 '15

Så fik jeg lavet fil med forum alias til stickers for denne bestilling. Jeg vil bede jeg checke jeres alias i den vedhæftede PDF, og give mig besked, hvis jeg har lavet en fejl, eller hvis I har en ændring.

Jeg laver de endelige filer på søndag og sender dem til Søren.

Mvh. Tusla

PS. Hvis i bruger Firefox bedes i åbne filen i Adobe Reader. Firefox har svært ved at vise PDF filen korrekt.

Forummets indlæg er redigeret af tusla Jul 23 '15
Skaarup
Skaarup Jul 23 '15
Mine stickers ser fine ud
Comeback
Comeback Jul 23 '15

@Tusla kan du ikke rette mine 2 til store bogstaver min fejl Comeback

tusla
tusla Jul 23 '15

@Comeback: Rettet og filen opdateret. Du må gerne checke igen for en sikkerheds skyld

Comeback
Comeback Jul 24 '15

det ser godt ud TAK

NeWT
NeWT Jul 24 '15

Jeg vil gerne bede om et sæt nummerpladeholdere med rødt logo. Mener også jeg har bestilt og betalt, men hvis det ikke er registreret så ved du det ;-)

NeWT
NeWT Jul 24 '15

... og OK til "NEWT" i filen

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »