Loading...
dk

Teslaforum sticker med alias til eks. bagrude | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
tusla
tusla Jul 24 '15

@NeWT: Filen indeholder kun forum alias, da det jo er forskelligt for alle. De andre stickers til bagrude og nummerpladeholder laves ud fra andre filer.

SQLCPH
SQLCPH Jul 30 '15
@mack. Bestilling er desværre afgivet i går dvs din bestilling ikke når med denne gang. Desværre. Der kommer en ny bestilling til efteråret.
gw
gw Jul 30 '15
@sqlcph. Jeg har ikke fulgt så meget med i tråden, men tænkte hvor de første stickers er landet til dem som mangler her i Jylland (århus ).
Mack
Mack Jul 30 '15
Citat fra SQLCPH @mack. Bestilling er desværre afgivet i går dvs din bestilling ikke når med denne gang. Desværre. Der kommer en ny bestilling til efteråret.

Så er det heldigt, at man som kommende Tesla ejer er udrustet med en næsten skræmmende tålmodighed(læs. eller mangel på samme)

SQLCPH
SQLCPH Jul 30 '15

@GW - jeg har dine stickers i min frunk og kan sende dem for medens 10 danske kr overført på mobile pay :-) Send mig din adresse i en pb hvis du ønsker dem tilsendt.

gw
gw Jul 30 '15
@sqlcph så er der overført. Adr står i mobilepay beskeden. Og tak fordi du gider at sende :)
SQLCPH
SQLCPH Aug 11 '15
Alias stickers mm til jer der har bestilt er nu i posten på vej til mig. Forventer levering onsdag. Jeh har mulighed for at sende jydernes stickers med Tusla torsdag så giv gerne lyd om I vil have jeres med ham ;-)

Vh SQLCPH
SQLCPH
SQLCPH Aug 11 '15

Der har været et par henvendelser om ikke der kunne bestilles flere stickers - og jo - det kan der. Der skal absolut ikke være nogen forhindringer for dem der vil melde sig ind i "klubben" ;-) Jeg vil stadig samle lidt sammen så produktion og distribution glider lidt nemmere.

Bestil i arket her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CuEtf4jhlA_UY2TPFmyfYyb-r68pugQCa7EenNKdzxM/edit#gid=0

vh Søren

Damhoej
Damhoej Aug 11 '15

@SQLCPH

Jeg vil gerne have min med til Jylland. Bor nord for Århus og arbejder i Fredericia, så der burde være mulighed for at mødes.

Min bestilling mangler på listen, håber at det er en fejl.

Mvh Christian

Forummets indlæg er redigeret af Damhoej Aug 11 '15
SQLCPH
SQLCPH Aug 11 '15
Hej Christian. Det er som jeg ser det en fejl. Men det ser også ud til at du aldrig har udfyldt det hele? Har du indbetalt?
Damhoej
Damhoej Aug 11 '15

Ja, jeg bestilte 2 til sideruderne i rød og en til nummerpladen bag, også i rød (tror jeg). Betalte 100 kr med mobile pay 02/07-2015

Forummets indlæg er redigeret af Damhoej Aug 13 '15
Damhoej
Damhoej Aug 13 '15

Hej Søren.

Kommer min med i næste bestilling eller hvad?

Hvad manglede jeg at udfylde? Kan som sagt ikke længere se hvad jeg skrev.

Mvh. Christian

SQLCPH
SQLCPH Aug 13 '15

@Damhoej:

Hej Christian

Det ser altså ud til at de ER kommet med i produktionen selvom teksten er faldet ud af arket??? Jeg checkede lige filen som er sendt til sticker-manden :-) 2 stk med dit navn med rødt logo og hvid tekst :-) og den til nr.pladen regner jeg også med er med

Men jeg går stadig og venter på posten... den er ikke hvad den har været :-( Håber det bedste for posten imorgen

/Søren

Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH Aug 13 '15
Damhoej
Damhoej Aug 14 '15

@SQLCPH

Super :-) Glæder mig til at få dem på.

SQLCPH
SQLCPH Aug 15 '15
Så er der stickers til alle mand :-) også damhoej. De af jer der har skrevet og indbetalt sender jeg i løbet af weekenden. Hookmaker. Kik forbi evt i dag før 19.00 eller hele dagen imorgen :-)

God dag alle
NeWT
NeWT Aug 15 '15
Ved ikke hvor du bor, men jeg kan evt hente i Køge (SuC)
SQLCPH
SQLCPH Aug 15 '15

NeWT: 2800 Lyngby - kommer ikke foreløbig til Køge men kan sende for medens 10 danske kroner ;-) Jeg giver kuverten ;-)

NeWT
NeWT Aug 15 '15
Super, det må du gerne
Grasberg
Grasberg Aug 16 '15

Hej Søren.

Hvis jeg MobilePay'er dig 10 kr. Kan du så også sende mig mine stickers?

SQLCPH
SQLCPH Aug 16 '15
Ihvertfald grasberg :-) husk at skrive adressen ;-)
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »