@NeWT: Filen indeholder kun forum alias, da det jo er forskelligt for alle. De andre stickers til bagrude og nummerpladeholder laves ud fra andre filer.
@NeWT: Filen indeholder kun forum alias, da det jo er forskelligt for alle. De andre stickers til bagrude og nummerpladeholder laves ud fra andre filer.
@mack. Bestilling er desværre afgivet i går dvs din bestilling ikke når med denne gang. Desværre. Der kommer en ny bestilling til efteråret.
Så er det heldigt, at man som kommende Tesla ejer er udrustet med en næsten skræmmende tålmodighed(læs. eller mangel på samme)
@GW - jeg har dine stickers i min frunk og kan sende dem for medens 10 danske kr overført på mobile pay :-) Send mig din adresse i en pb hvis du ønsker dem tilsendt.
Der har været et par henvendelser om ikke der kunne bestilles flere stickers - og jo - det kan der. Der skal absolut ikke være nogen forhindringer for dem der vil melde sig ind i "klubben" ;-) Jeg vil stadig samle lidt sammen så produktion og distribution glider lidt nemmere.
Bestil i arket her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CuEtf4jhlA_UY2TPFmyfYyb-r68pugQCa7EenNKdzxM/edit#gid=0
vh Søren
@SQLCPH
Jeg vil gerne have min med til Jylland. Bor nord for Århus og arbejder i Fredericia, så der burde være mulighed for at mødes.
Min bestilling mangler på listen, håber at det er en fejl.
Mvh Christian
Hej Søren.
Kommer min med i næste bestilling eller hvad?
Hvad manglede jeg at udfylde? Kan som sagt ikke længere se hvad jeg skrev.
Mvh. Christian
@Damhoej:
Hej Christian
Det ser altså ud til at de ER kommet med i produktionen selvom teksten er faldet ud af arket??? Jeg checkede lige filen som er sendt til sticker-manden :-) 2 stk med dit navn med rødt logo og hvid tekst :-) og den til nr.pladen regner jeg også med er med
Men jeg går stadig og venter på posten... den er ikke hvad den har været :-( Håber det bedste for posten imorgen
/Søren
NeWT: 2800 Lyngby - kommer ikke foreløbig til Køge men kan sende for medens 10 danske kroner ;-) Jeg giver kuverten ;-)
Hej Søren.
Hvis jeg MobilePay'er dig 10 kr. Kan du så også sende mig mine stickers?