Loading...
dk

3G i Belgien og Frankrig | Tesla Forum

TSLA
TSLA Apr 9 '15

Har siden Mandag kørt i Belgien og Frankrig uden 3G. Der er fine signalstave mellem 3 og 5, men hverken 3G symbol og Internet. Igennem Tyskland og Holand fungerede alt perfekt. Har re-bootet 2 gange men lige meget hjalp det. Det er ekstremt irriterende, da man jo kun har den lille dashboard navigation og ikke det store kort - kun en streg med flag på hvid baggrund. Jeg klarede mig ind til nord-frankrig pga. af et kort, der var cachet. Men nu er alt i blinde. Er der andre der har haft tilsvarende problemer i udlandet? Jeg kører med den nye 6.2 version.i en ny P85D/Sim kort.

Forummets indlæg er redigeret af TSLA Apr 9 '15
oleviby
oleviby Apr 25 '15

Har ikke fået min Tesla endnu.

Kan du finde Superchargere uden internetforbindelse ?

TSLA
TSLA Apr 25 '15

Ja, det var ikke noget problem, ligesom du kan bruge navigationen med de kort der er lagret i hukkommelsen. Du skal angive land, by og vejnavn mv. Normalt når der er internet forbindelse bruger den google maps og foreslår selv destinationer efterhånden som du taster ind i feltet.

Men alt virker fint nu. Tesla havde remote access ligeså snart jeg var tilbage i DK og jeg satte 4G routeren til. Derudover har jeg fået SW update.

oleviby
oleviby Apr 25 '15

ok...dvs. at superchagere også ligger på de fast installerede kort ?

Tak for for oplysningerne TSLA.

Vi regner med at køre sydpå så snart babien ankommer i juni