Loading...
dk

Begrænset effekt | Tesla Forum

Mike2810
Mike2810 Apr 10 '15
Fik endelig fat i en af ingeniørene og har nu fået en opdatering til 6.2 samt opdatering af tophastigheden til 250km/t. Så jdeg lægger den på i aften så skal jeg opdatere i forummet i morgen
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 10 '15

Fortæl mere...

Mike2810
Mike2810 Apr 10 '15

Den nye version skulle klare tidligere problemer med begrænset effekt som P85DK og jeg tidligere har beskrevet (bug) og samtidigt løfte max hastigheden til de lovede 250km/t for P85D. Jeg var ikke klar over at den blev rullet ud til alle som Simon beskriver. Jeg sidder i Norge uden bilen så jeg har Kommunikeret med Tesla via telefon.

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 10 '15
Den bliver som minimum rullet ud til alle med ny hardware inkl s 85 da disse heller ikke er opdateret med nu tophastighed
P85DK
P85DK Apr 10 '15

@Mike2810 - Godt du fik talt med dem, jeg har endnu kun fået fejlmeldt, men intet hørt ellers.

Bliver interessant at se om den opdatering løser problemet - har endnu ikke fået besked om nogen opdatering

tintin
tintin Apr 10 '15

Hej. Jeg har netop fået besked om ny opdatering. Har i forvejen 6.2

Starter opdateringen om en times tid. Melder tilbage om hvad den indeholder  

Hookmaker
Hookmaker Apr 10 '15
Har installeret min. V153. Nu med de 250 km/t som de solgte mig på papiret....;-)
Comeback
Comeback Apr 10 '15

selv min S60 har fået mere liv :) med V153 :)

SQLCPH
SQLCPH Apr 10 '15

@Comeback: Hvilke ændringer kan du se / mærke på din S60?

Comeback
Comeback Apr 10 '15

der er kommet mere liv i den, den har bedre acceleration. jeg har ikke prøvet topfart endnu.

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 10 '15

Jeg mener kun at det var S85 som ville blive øget fra 200/km/t til 225 km/t og P85D som ville blive øget fra 210 km/t til 250 km/t men dejligt hvis det også gælder S 60 nu. Fortæl hvis du får afprøvet tophastighed :-)

lysmanden
lysmanden Apr 10 '15
Min er også sat til opdatering nu. Periodisk har regenerering og crep været inaktiv. Syntes den har trukket hjulene rundt foran de sidste par dage. Ved ikke om det er traction der er noget galt med...... Eller om delbare er de billige helårsdæk der efter 1500 km allerede er slidt
tintin
tintin Apr 10 '15

troede lige at jeg kunne bidrage med noget nyt!! Men andre har været hurtigere med den nye opdatering, og ja for P85D er det kun top hastigheden der er ændret. Hvor tit bruger man lige det?

nicom
nicom Apr 11 '15
Efter den seneste opdatering har jeg endnu ikke fået fuld smæk på min P85d måske skulle jeg bede tesla undersøge om de har sat den rigtige motor på bagakslen. Jeg ligger på cirka 400 kW og 0-100 på 4 sekunder når det går bedst. Måske er det de kolde 19 tommer hjul der ikke giver nok grib kombineret med middelmådig asfalt.
P85DK
P85DK Apr 11 '15

Den manglende 'umph' er heller ikke kommet tilbage på min efter den seneste opdatering

Stuckmann
Stuckmann Apr 11 '15

Lysmanden din P85D skulle da meget gerne køre på 19" Michelin Pilot sport 3 sommer dæk så det er nok ikke slidte helårsdæk der er svaret

Claus8930
Claus8930 Apr 11 '15

Min P85D, får med garanti godt vejgreb med 22" sommerdæk.

Med nyeste SW, ligger bedste 0-100km/t tider på 4,2 sek...... ØV ØV!

88% strøm og 16 grader. Helt lige vej.

P85DK
P85DK Apr 11 '15

@Claus8930 - bruger du en app til at måle tiden. 4,2 lyder som min - det er bare ikke godt nok

lysmanden
lysmanden Apr 11 '15
Stuckman. Tror du har ret ang dæk type , men det er mig bekendt helårs dæk.
Det er ihvertfald de dæk den standard kommer med fra fabrikken af

Claus: du må se om du ikke kan mødes med en anden p85d ejer og lave et dør træk hvor i kan se forskellen. Hvor bor du henne? Ud fra det du skriver med eks distancen så tror jeg også der er noget galt
Sider: 1 2 3 4 5 »