Den nye version skulle klare tidligere problemer med begrænset effekt som P85DK og jeg tidligere har beskrevet (bug) og samtidigt løfte max hastigheden til de lovede 250km/t for P85D. Jeg var ikke klar over at den blev rullet ud til alle som Simon beskriver. Jeg sidder i Norge uden bilen så jeg har Kommunikeret med Tesla via telefon.
@Mike2810 - Godt du fik talt med dem, jeg har endnu kun fået fejlmeldt, men intet hørt ellers.
Bliver interessant at se om den opdatering løser problemet - har endnu ikke fået besked om nogen opdatering
Hej. Jeg har netop fået besked om ny opdatering. Har i forvejen 6.2
Starter opdateringen om en times tid. Melder tilbage om hvad den indeholder
der er kommet mere liv i den, den har bedre acceleration. jeg har ikke prøvet topfart endnu.
Jeg mener kun at det var S85 som ville blive øget fra 200/km/t til 225 km/t og P85D som ville blive øget fra 210 km/t til 250 km/t men dejligt hvis det også gælder S 60 nu. Fortæl hvis du får afprøvet tophastighed :-)
troede lige at jeg kunne bidrage med noget nyt!! Men andre har været hurtigere med den nye opdatering, og ja for P85D er det kun top hastigheden der er ændret. Hvor tit bruger man lige det?
Den manglende 'umph' er heller ikke kommet tilbage på min efter den seneste opdatering
Lysmanden din P85D skulle da meget gerne køre på 19" Michelin Pilot sport 3 sommer dæk så det er nok ikke slidte helårsdæk der er svaret
Min P85D, får med garanti godt vejgreb med 22" sommerdæk.
Med nyeste SW, ligger bedste 0-100km/t tider på 4,2 sek...... ØV ØV!
88% strøm og 16 grader. Helt lige vej.
@Claus8930 - bruger du en app til at måle tiden. 4,2 lyder som min - det er bare ikke godt nok