Super tilfreds med bilen - fantastisk køreoplevelse! Kollegaerne står i kø for at få en prøvetur. Selv min voldsom inkarnerede ICE chef er voldsom imponeret og overvejer nu selv een... :-)
Hmm, ja det lyder selvfølgelig lidt mystisk når du kan se den inden du sætter dig ind i bilen. Jeg har jævnligt fået det tegn du beskriver, men det har været i forbindelse med en dør der er blevet åbnet inden vi holdt helt stille eller een af ungerne har taget selen af inden vi er stoppet.
Jeg husker ikke helt om der var et specifikt tegn for, at der var en SW opdatering. Den poppede op med et vindue, hvor jeg havde mulighed for at schedulere opdateringen og det vindue kunne jeg tilgå igen via et ur symbol allerøverst på skærmen til højre for Tesla logoet.
Nej det er jeg ikke sikker på, men jeg kan se den gennem bilruden udefra og inden jeg kan nå at trykke på symbolet forsvinder det. Jeg kan ærligt talt ikke huske hvordan symbolet for opdatering ser ud da jeg kun har set det en gang da den gik fra 6.1 til 6.2.
Er du ellers tilfreds med bilen?