Loading...
dk

Ny software update tilgængelig | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar May 28 '15

Så godt at der nu er kommet .236 som afløser for 213 men har umiddelbart ikke kunne finde tråde omhandlende denne opdatering hverken i dette forum eller i Norge eller US.

Kristian70k
Kristian70k May 28 '15

du skal bare søge på google tesla model S software change log.. så kommer det.. det er copy paste derfra

MicTheCat
MicTheCat May 28 '15
Tja for os "gamle" Tesla ejere er det kun mapupdate der betyder noget. Kunne godt bruge lidt OTA sensor update ;-)
Kristian70k
Kristian70k May 28 '15

ja men der er jo nok nogen ikke nævnte forbedringer :)

Lund
Lund May 29 '15

Fik notice på vej til arbejde, installerer når jeg kommer hjem. 85D.

Klaus_
Klaus_ May 29 '15

Fik notifikation på mobilen for et øjeblik siden, men skal bruge bilen det meste af i dag så får først opdateret i aften. Eller hvor lang tid tager opdateringen (dvs. hvor lang tid skal bilen holde stille)?

Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15

Det varierer noget. Sidste opdatering tog kun få minutter da der sikkert kun var tale om bugfixes. fra version 6. til 6.2 tog det knap en time. Da denne udgave ser ud til at være noget midt i mellem skal du måske regne med en halv times tid eller noget i den retning. kommer sikkert også an på om du bruger 3G eller en hurtig wifi forbindelse...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 29 '15
LarsR
LarsR May 29 '15

Jeg har aldrig fået en notifikation på update, fra Tesla App'en på min Android tlf.?

Hvilken version af mobilsoftware of Tesla App er det der kan det?

Lund
Lund May 29 '15

@LarsR, det er kun iPhone så vidt jeg ved.

Bentzilmer
Bentzilmer May 29 '15
Min er lige opdateret. S85 med autopilot.
Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15

@bentzilmer

Vend tilbage hvis du oplever nogle mærkbare forbedringer i forhold til autopilothardwaren

Bentzilmer
Bentzilmer May 29 '15
Så var jeg lige en tur på mtv. Jeg synes den bremser noget mere roligt nu, når jeg nærmer mig forankørende. Før følte jeg den var lige hidsig nok med bremsen, det er klart bedre nu
PerF
PerF May 29 '15
Lige for at præcisere, er det fra .188 til .236 at der er forbedringer ?
Bentzilmer
Bentzilmer May 29 '15
Ja, jeg er gået fra .188 til .236 i dag.
Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15

Godt at høre. Har selv haft de samme oplevelse. Synes også at blind spot warning er lige lovlig følsom pt. så håber snart at det bliver min tur.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 29 '15
Klaus_
Klaus_ May 30 '15
Bent, det lyder godt. Synes også den har været en smule for hidsig med bremse og for sløv til at komme op i fart igen.

Gustavsfar: jeg fik en rød blind spot Warning igår da jeg blinkede over i overhalingssporet pga kraftig regn generede sensoren. Samtidig kom der så en ding ding lyd der ikke stoppede igen. Hjalp heldigvis at genstarte maskinen.
Sider: « 1 2 3 4 5 6