Loading...
dk

Kan ikke Åbne Charge Port?? | Tesla Forum

Lasse
Lasse Apr 11 '15

Kan ikke Åbne Charge Port, nogle der har prøvet det? Og forslag til hvordan det kan løses?

Flemming
Flemming Apr 11 '15
Prøv at gå ud og tryk et par gange på selve. Porten
nicom
nicom Apr 11 '15
Hold "trunk" knap inde på key fob i 3 sekunder.. Eller Brug din lader.. Eller Prøv reset skærmen ved at holde de mindste eller øverste knapper inde i 6-10 sekunder
Lasse
Lasse Apr 11 '15

Hvor er "trunk" knap på key?

nicom
nicom Apr 11 '15
Den det åbner bagklappen.. Hold den inde i 3 sekunder og lade porten skulle vist nok åbne
nicom
nicom Apr 11 '15
Knappen på din nøgle..
ias
ias Apr 11 '15
Oplever det også tit på min. Har endda haft Tesla til at kigge på det - men der er stadig problemer. Som der blev nævnt, så tryk lågen ind og prøv åbne igen.. det virker for mig de fleste gange.
Lasse
Lasse Apr 11 '15

Det virker, men jeg skal tryk lågen ind - ikke den mest optimale løsning;(

cms
cms Apr 11 '15

oplever det samme her dog kun såfremt jeg prøver at åbne ved at trykke ladestik-knappen. Skærmknappen virker fint....vil prøve tricket med trunkknappen... tak for tippet

cms
cms Apr 11 '15

oplever det samme her dog kun såfremt jeg prøver at åbne ved at trykke ladestik-knappen. Skærmknappen virker fint....vil prøve tricket med trunkknappen... tak for tippet

Steffen70D
Steffen70D Oct 5 '15

Jeg har haft problemer med at charge port tit ikke ville åbne. Lige gyldigt om man trykkede på knappen på ladekablet, eller prøvede at åbne den fra skærmen. Jeg havde mistanke om at magneterne gnavede sig fast i hinanden, så de ikke ville slippe. Jeg har nu løst problemet ved at sætte 2 stykker englehudtape på magnetfladerne på såvel klap som den faste modpart.

Nu virker det første gang . Hver gang.  

perfuglsang
perfuglsang Oct 5 '15

Jeg havde også problemer med at åbne ladeporten. Problemet var, at der sad lidt klæbende  "beskyttelsesfedt" på magneterne, som ikke var blevet fjernet helt ved klargøringen. Det blev let fjernet ved at tørre magneterne af med et stykke køkkenrulle. Siden har det virket perfekt.