Loading...
dk

Registreringsattest - 85R | Tesla Forum

Busimiss
Busimiss Apr 18 '15
Så har vi modtaget registreringsattesten på vores S85. Den er på registreringsattesten angivet som "Model S, 85R" og 69 kW. Kan det være rigtigt? Vi gætter på, at de nu angiver R=Rear idet alle nye er dual. Men forstår ikke de 69kW.
Hookmaker
Hookmaker Apr 18 '15

Yes -kontinuert yder hækmotoren 69kW.

Busimiss
Busimiss Apr 18 '15
Super, tak for afklaringen.
Torben_E
Torben_E Apr 19 '15

@Kajakkaj.....

Kan det være den nye definition at alle nye ikke 85D bliver kaldt 85R som Busimiss foreslår ?

85 er den eneste med Rear wheel drive nu !

I givet fald vil jeg lægge de 3-4 85R ind under 85 tallene for indregistreringer når jeg opdaterer senere.

Torben_E

Hilbert
Hilbert Apr 19 '15
Re. de 69 kW. Hvad er kontinuert ydelse? Det kunne lyde som effekt ved marchhastighed (den hastighed som en bil kan holde til at køre over lang tid). Men jeg har aldrig set en sådan effekt anvendt i andre registreringsattester. Måske Tesla kan svare på de 69 kW?
kajakaj
kajakaj Apr 19 '15
Torben. Stelnummeret viser at de alle har baghjulstræk
Niels
Niels Apr 19 '15

Lad endelig Tesla angive den kontinuerlige effekt. den svare realt til hvad køleren kan slippe af med ved kontinuerligt drift uden at systemet overophedes eller batterier tager skade.

Den kontinuerlige effekt som står på reg attest er den som mange forskrings selskaber indplacere bilen efter. :)

Hookmaker
Hookmaker Apr 19 '15

@Hilbert, læs den her tråd og specielt det sidste indlæg.

http:///...-consumption-on-P85D

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Apr 19 '15
Bianco
Bianco Apr 19 '15
Citat fra Hookmaker: Yes -kontinuert yder hækmotoren 69kW.

Andre biler m 69 kW: http://www.kw-to-hp.com/69kwhp ;

Hilbert
Hilbert Apr 19 '15
@Hookmaker, Tak for link til tråd, men forstår slet ikke den enorme gennensnitseffekt (69 kW) der forbruges ved en gennemsnitshastighed på bare 85 km/h (52 mph). Effekten her er knapt 15 kW. Er der nogen som kender hastigheden ved en effekt på de 69 kW? Dette skulle så være bilens marchhastighed.