Loading...
dk

BESTILLING AF BAGAGERUMSMÅTTE | Tesla Forum

Mixi
Mixi Apr 20 '15

Hej Alle 

Som lovet kommer der hermed et link til bagagerumsmåtte prisen er samme som før, men det er nemmere med betaling osv i shoppen.

www.all4cars.dk

MVH Michael 

Forummets indlæg er redigeret af Mixi Apr 20 '15
Klaus_
Klaus_ Apr 20 '15

Kan man hente måtterne i Them? Jeg kører igennem dagligt nemlig, hele to gange endda :)

Mixi
Mixi Apr 20 '15

Det er ingen problem jeg kan sende dig en besked når de er ankommer her 

Klaus_
Klaus_ Apr 20 '15

Hvornår regner du med at have dem hjemme? Jeg går ud fra du venter nogle uger med at bestille, så folk har haft tid til at bestille hos dig først, medmindre du bestiller lidt hjem til lager også?

Mixi
Mixi Apr 20 '15

Første bestilling er lavet og jeg har lige fået en bek at alt gerne skulle lande onsdag i næste uge både til 85 & 85D + div tilbehør fra shoppen, Har bestilt ekstra til lager.

Klaus_
Klaus_ Apr 20 '15

Okay. Jeg får først noget at montere måtterne i, om 4-5 uger, så jeg venter lige lidt endnu, kan lige så godt komme forbi når jeg har bilen.

3450rbt
3450rbt Apr 20 '15
Så har jeg også lagt en bestilling. Tak :-)
Mixi
Mixi Apr 20 '15

Det er ok Klaus jeg lægger bare et sæt til side til dig, til en S85  

Jordvarmekongen
Jordvarmekongen Apr 20 '15
Et sæt måtter bestilt samt mobilholder. Jeg syntes dog at min leveringsadresse forsvandt.??
Mixi
Mixi Apr 20 '15

Hej Jordvarmekongen 

Det er korrekt din adr kom ikke med, jeg har lige sendt dig en mail, om du kan maile mig adr så sætter jeg den ind på bestilling, 

Klaus_
Klaus_ Apr 20 '15
Hvor meget fylder måtterne i pakket tilstand? For så kan jeg evt komme forbi og hente snarest, jeg har bare en lille 2 personers bil, men hvis de kan foldes?
Mixi
Mixi Apr 20 '15

De kan nemt foldes så det er ingen problem 

Klaus_
Klaus_ Apr 20 '15

Okay, så er der bestilt. Der var ikke mulighed for at vælge afhentning, men nu må vi lige se når de kommer, om jeg skal komme forbi og hente eller om du bare sender.

Mixi
Mixi Apr 20 '15

Hej Klaus 

det er en aftale, hvis du afhenter i firmaet fjerner vi bare fragten,

jeg vender tilbage ASAP

Brejl
Brejl Apr 22 '15
Hej Mixi, har bestilt men ikke betalt er der fremgangsmåden? Har fået en mail om bestillingen hvor det fremgår at jeg snarest vil modtage en bekræftelse. Jeg afventer dette.

Når man sender en mail får jeg nedenstående fejl retur.

Mvh
Brejl

Delivery to the following recipient failed permanently:

support@all4cars.dk

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain all4cars.dk by mail.all4cars.dk.
Mixi
Mixi Apr 22 '15
Hej Brejl
Jeg ser lige på det når jeg kommer i firmaet i morgen.

Mvh Michael
Mixi
Mixi Apr 23 '15

Hej Alle

Der var en del der efter snakket om bundmåtter i Læder/PU jeg har fået laver et sæt som er på vej hjem med levering der ankommer onsdag. 

MVH Michael

lysmanden
lysmanden Apr 23 '15
Hej Michael. Ser lækkert ud. Hvad løber sådan en sæt op i?
Bruger du de gamle måtter og ombetrækker eller??
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Apr 23 '15

@Mixi. Denne tråd skulle vel ret beset have været oprettet under "køb & salg" Tilbud til Tesla Ejere i DK

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Apr 23 '15
Mixi
Mixi Apr 23 '15

Hej Kristian, det kunne der være noget om, kan man flytte det eller starter man et nyt link ? 

Sider: 1 2 »