Hej Alle D-ejere.
Jeg har haft lidt kommunikation med Tesla omkring den manglende funktionalitet med hensyn til ladeporten, som ikke kan lukke elektronisk, som lovet af Elon på launchen af D, og efterfølgende på Tesla's hjemmeside.
http:///...odel-s-and-autopilot
Jeg er simpelthen ved at være træt af Tesla, og den mangel på kommunikation man oplever. Jeg har forsøgt på at få et svar på om det er deres hensigt, at efterlevere og montere denne ladeport på vores biler.
Har læst at Jerome Guillien har skrevet til nogle at dette IKKE bliver muligt at montere, og i den seneste mail fra Tesla til morgen, at
"Det er der vi staar, der forelaegger ikke nogen afgoerelse paa hvorvidt det bliver muligt at eftermontere.
Den afgoerelse kommer som sagt fra vores hovedkvarter."
Da jeg ikke mener at bilen lever op til den produktbeskrivelse som vi har fået i forbindelse med bestillingen, og som NYE D-bestillere får i dag, syntes jeg helt klart at der er tale om en mangel ved vores biler.
At Tesla så lader dette stå i beskrivelsen på deres hjemmeside, efter at de er blevet gjort opmærksomme på manglen af adskillige ejere, syntes jeg er endnu mere kritisabelt.
Jeg vil derfor gerne samle en gruppe af ejere - om ikke alle ejere af D-modellen, der syntes at de har en mangel i denne henseende, med henblik på en samlet skrift henvendelse til Tesla.
Interesserede melder til i tråden.
Tråden er KUN for at diskutere dette, samt øvrige mangler fra Tesla!