Loading...
dk

D-Ejere: Manglende elektronisk åbne og lukbar chargeport | Tesla Forum

KS
KS Apr 29 '15

Hej Alle D-ejere.

Jeg har haft lidt kommunikation med Tesla omkring den manglende funktionalitet med hensyn til ladeporten, som ikke kan lukke elektronisk, som lovet af Elon på launchen af D, og efterfølgende på Tesla's hjemmeside.

http:///...odel-s-and-autopilot

Jeg er simpelthen ved at være træt af Tesla, og den mangel på kommunikation man oplever. Jeg har forsøgt på at få et svar på om det er deres hensigt, at efterlevere og montere denne ladeport på vores biler.

Har læst at Jerome Guillien har skrevet til nogle at dette IKKE bliver muligt at montere, og i den seneste mail fra Tesla til morgen, at

"Det er der vi staar, der forelaegger ikke nogen afgoerelse paa hvorvidt det bliver muligt at eftermontere.
Den afgoerelse kommer som sagt fra vores hovedkvarter."

Da jeg ikke mener at bilen lever op til den produktbeskrivelse som vi har fået i forbindelse med bestillingen, og som NYE D-bestillere får i dag, syntes jeg helt klart at der er tale om en mangel ved vores biler.

At Tesla så lader dette stå i beskrivelsen på deres hjemmeside, efter at de er blevet gjort opmærksomme på manglen af adskillige ejere, syntes jeg er endnu mere kritisabelt.

Jeg vil derfor gerne samle en gruppe af ejere - om ikke alle ejere af D-modellen, der syntes at de har en mangel i denne henseende, med henblik på en samlet skrift henvendelse til Tesla.

Interesserede melder til i tråden.

Tråden er KUN for at diskutere dette, samt øvrige mangler fra Tesla!

Lund
Lund Apr 29 '15

Hej Ken,

Har fulgt denne diskussion på TMC og her. Det er uacceptabelt og efter min overbevisning falsk markedsføring. Jeg støtter gerne en samlet skrivelse.

MVh 

Ole

85D ejer 26/5 - 15.

Waker
Waker Apr 29 '15

Har selv en P85D og skriver meget gerne under da det på ingen måde er ok.

NOELON
NOELON Apr 29 '15

Jeg er også med Ken.

Icelord
Icelord Apr 29 '15

me to

Mike2810
Mike2810 Apr 29 '15
også her - hvis man markedsfører et produkt må man holde hvad man lover
tintin
tintin Apr 29 '15

Jeg har en P85D og er også med!

Claus8930
Claus8930 Apr 29 '15

Hej Ken

Jeg er med!

Hookmaker
Hookmaker Apr 29 '15

Ditto her.

P85DK
P85DK Apr 29 '15

Skriv også mig på

@Mike, manden med uret, lægger du og trækker 3,3 tider til 100 nu? Stadig i tvivl om der er så meget power som de lover

krabbe
krabbe Apr 29 '15
Er også med, spurgte ved leverancen af bilen d. 31/3 og LS kendte ikke noget til en eftermontering !
Sithfury
Sithfury Apr 29 '15

Jeg skal lige forstå det her.

Biler der bliver leveret idag, har heller ikke automatisk åbning af ladeporten?

Det står også beskrevet på den alm model S side

http://www.teslamotors.com/da_DK/models

"Skjult ladestik
Lad blikket glide hen over de strømlinede paneler af karrosseriet, og du ser, at Model S mangler en brændstoflåge. Hvis du nærmer dig baglygten på førersiden med et ladestik, åbnes den skjulte ladeindgang automatisk. Af sikkerhedshensyn kan ladestikket ikke fjernes, før Mobil S låses op."

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 29 '15

Jo den kan automatisk åbne men ikke lukke.. Det sker nu i øvrigt ikke automatisk når man nærmer sig, da der kræves et tryk på enten ladekabel, bagerst på keyfoben eller på touchscreenen så vidt jeg har erfaret.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 29 '15
Morten
Morten Apr 29 '15
Jeg er med. Får den godt nok først 27/5 men det holder jo ikke hvis de sælger en vare der ikke lever op til deres egen produktbeskrivelse
tusla
tusla Apr 29 '15

Jeg er også med (selvfølgelig under forudsætning af at det mangler når bilen leveres i juni).

lysmanden
lysmanden Apr 29 '15
Jeg er med. Ikke at det gør noget , men man skal holde hvad man lover. Basta!
Jordvarmekongen
Jordvarmekongen Apr 29 '15

Bare kom Anton......

jeg skal hente bil mandag, er der nogle særlige spørgsmål jeg bør stille ang. dette eller andet for nogle??

pturbox
pturbox Apr 29 '15

Count on me  2.

vh

povl

Teslasse
Teslasse Apr 29 '15
Ja den skal lukke selv! Jeg er på (får bil i juni, så måske virker det der)
ITp85d
ITp85d Apr 29 '15
Enig - jeg er med også
P85d
Sider: 1 2 3 »