Loading...
dk

Tesla Wall Connectors | Tesla Forum

Claus8930
Claus8930 May 1 '15

Hejsa

Er der nogle der ved hvorfor Tesla ikke oplyser på deres hjemmeside hvor deres ~~Tesla Wall Connectors er placeret.

Er der desuden nogle som ved, hvordan konceptet er for de hoteller mm. som ønsker at sætte dem op? Hvem betaler for laderne, opstilling af dette, samt strømforbruget mm.?

MartinPedersen
MartinPedersen May 1 '15

Er det Tesla Powerwall du tænker på: http://finans.tv2.dk/...alt-andet-ubrugeligt

Fordi så har vi ikke samme opfattelse af hvad det er de tilbyder =)

Forummets indlæg er redigeret af MartinPedersen May 1 '15
Gustavsfar
Gustavsfar May 1 '15

Nej jeg tror at det Claus mener er Teslas destinationsladere som bliver sat op fremadrettet og som man kan ansøge om hvis man er hotel, restaurant, supermarked eller anden forretning med interesse i grøn energi ditto kunder :-)

lysmanden
lysmanden May 1 '15
Hørte om et hotel i Tyskland og har læst at Loop træningscenter har en lader men spørgsmålet går nok mere på ejer forholdet
Jeg forestiller mig at det Eks er træningscenteret der betaler noget af etablerings og drift omkostningerne står de helt selv for . Det er jo en såkaldt blød værdi i salgsargumentationen når kampen om kunderne skal kæmpes
user_1053
user_1053 May 2 '15
Om en bedrift (restaurant etc) vil betale strøm så vil Tesla betale for selve laderen. Uklart hvem som skal dekke installasjonskostnaden.