Efter mit servicebesøg i sidste uge, hvor jeg blev opdaterede til version V6.2 (2.4.213) og lovet at min manglende WOW effekt ville komme tilbage i en senere SW opdatering, ville jeg gerne have en bekræftelse på dette. Jeg ringede til Tesla, og bad dem om at den danske salgschef kontaktede mig.
Mine tider er målt med en Racelogic Vbox ligger mellem 4 - 4,4 sek.
I da ringende en medarbejder (ved ikke hans jobtitel) Jeg fortalte ham om problemstillingen. Han bekræftede at Tesla havde haft skruet ned for effekten i en tidligere version, men at den version jeg benyttede nu, burde være tilbage. Endda med 3,2 tiden.
(Jeg benyttede lejligheden til at understrege, at det IKKE var i orden at fratage folk noget de har betalt for, uden at informere folk om dette)
Jeg fortalte ham jeg kørte på 22". Den blev opfanget hurtigt, og vendt til at så skulle man ikke forvente disse tider. Min kommentar var så, at jeg så ville prøve at montere de originale 19" og teste om den så blev hurtigere. Til min store forbavselse, var svaret så, at man heller ikke kunne opnå de oplyste tider med 19", men kun med originale 21" fælge!!!
Jeg spurgte hvor dette var nævnt, der blev svaret at der på et tidspunkt havde stået på siden at man anbefalede 21" til P85D!!!!!??
Han nævnte også, at han var klar over snakken herinde om manglende WOW effekt, men mente der blev pisket en stemning op, og folk bare red med på bølgen. Hans påstand var, at de havde testet flere af bilerne, hvis ejer havde klaget over manglende effekt, og de levede alle op til det lovede.
Mit spørgsmål er nu. Er der nogle der har fået lavet en rigtig test ang. manglende WOW effekt, eller er det blot endnu en sang fra de varme lande fra Tesla´s side????