Loading...
dk

Recent calls opdateres ikke | Tesla Forum

JL
JL May 6 '15

Efter senest software opdateres min Recent calls liste ikke - den er ikke blevet opdateret siden den 19/4. Alt andet virker fint - jeg kan ringe, høre musik osv. fra min iPhone, men Recent calls bliver bare ikke opdateret. Er der andre der har oplevet det? Jeg har prøvet en reset af skærmen uden held. Andre forslag? 

/Jacob

Niels
Niels May 6 '15

Nu ved jeg ikke lige hvad seneste opdatering dækker over...jeg køre på 2.4.188 og her fungere det fint for mig.

jeg bruger en windows phone med Tesla Companion så kan også tænkes det har noget med Tesla app'en  på din Iphone at gøre.

Bianco
Bianco May 6 '15

Recent calls er hentet direkte fra tlf via bluetooth. Du kunne evt. trykke på bluetooth ikonet og slette telefonen fra listen, og derefter parre den igen.

NOELON
NOELON May 6 '15

Min erfaring er at listen ind imellem ikke opdateres, men som regel - uden at gøre noget. Jeg bruger iPhone 4 og version 2.4.188

JL
JL May 7 '15

@Bianco: Det virkede tak - jeg fandt også ud af, at der er en indstilling under bluetooth i Tesla'en hvor man kan slå Recent calls til/fra. Hvis det sker igen tror jeg, at jeg prøver at slå det til/fra for at se om det kan fikse det. 

@TSLA: Hmmm... Jeg har ikke oplevet det før - det kan måske også være fordi jeg havde en låne-Tesla i et par dage - det kan være mig telefon er blevet forvirret :-) Jeg har stadig 2.4.155 (og iPhone 6).

Tak for hjælpen,
Jacob