Loading...
dk

Puddle lights (ghost) | Tesla Forum

AFH
AFH May 9 '15
Faldt lige over den her modification. Nogen der har intalleret det? Jeg ved Frederik selv har monteret puddle lights i bagdørene, så måke man selv kan montere sådan et par fætre her.

http://youtu.be/Efs7HLac2Kw

/Anders
MrCoffee
MrCoffee May 9 '15
Vil meget gerne have dem, me like :)
FrederikC
FrederikC May 9 '15
Selvfølgelig kan man det, det er dog ik helt plug and play. Prøv at kigge her: http://teslatap.com/modifications/projector-logo-lights/
AFH
AFH May 9 '15
@FrederikC: har teslaen fra standard puddle lights i fordørene eller er det bare et valg at du kun har installeret i bagdørene?
Er det egentlig en del af den opgraderede interiørpakke?
FrederikC
FrederikC May 9 '15
Ja foran er standard og bag er del af interiør pakken.
AFH
AFH May 9 '15
Jeg skal helt sikkert have lavet et DIY projekt så jeg også fået det i bagdørene.
Gælder det samme for footwell lights? Standard foran og en del af interiørpakken i bag?
FrederikC
FrederikC May 10 '15
Footwell bag og foran er vidst standard nu.
AFH
AFH May 10 '15
Fedt, så er der et projekt mindre :)
lysmanden
lysmanden May 10 '15
Frederik: hvad er det der er standard i interiør pakken? Det ser vildt godt ud
FrederikC
FrederikC May 10 '15
Lysmanden; jeg kan ik 100% sige hvad der er i interiør pakken udover det der står på siden. Men som jeg ser det så er det lys i dørsiderne indvendig, lys i dørhåndtag udvendig, puddle lights bagdørene. Footwell lys for+bag er standard Dvs uden interiør pakken.
Niels
Niels Jun 16 '15
lidt ældre tråd nu, men min gl p85 havde fuld lys pakke og den nye p85d har std lys.

jeg kan se at forskellen er at jeg på den nye mangler følgende:
lys på jorden under bagdøre, lys indvendig under armlæn i døre (for+bag)
bortset fra det er der ingen forskel og den nye har de samme lys ting.
f.eks. lys under fordøre samt i alle 4 håndtag udvendig. lys under sæder bag og ved forsæde fødder.

den gamle havde mulighed for at tænde ekstra lyset sepperat ved f.eks. fødder og under armlæn, hvilket var ganske smart når man støvsugede. den nye mangler denne option på tuchskærmen ( her kan man kun tænde for loft lyset)
Forummets indlæg er redigeret af Niels Jun 16 '15