Loading...
dk

Erfaring søges: Tur til Firenze | Tesla Forum

3450rbt
3450rbt May 11 '15
Vi overvejer at køre i Tesla'en (som vi først får slut juni) til Firenze med fire børn bag i. Er det selvmord ? :-) Har nogle af jer erfaring med at køre til Italien ?
Flemming
Flemming May 11 '15
Hej Henrik, der ingen problemer med at køre i Teslaen til Firenze, især nu hvor der er kommet
Så mange SuC langs ruten. I vil opdage at køreturen bliver mere afslappet og på mange af
Rastepladserne er der legepladser til børnene. Jeg kan dog anbefale at i tager en overnatning
På et hotel der tilbyder overnatning med opladning så i starter med 400 km på tælleren.
Hoteller der tilbyder opladning kan i bla.a finde på www.supercharge-me.de.
Renedyhr
Renedyhr May 11 '15

Vil ikke anbefale at køre til Italien med børn på de to bagerste sæder, man sidder meget lodret og børnene taber hovedet. Desuden er det som om at sidde i et drivhus under glasbagruden. Klimaanlægget rækker ikke ordentligt på de to bagerste sæder. Vi kører selv til Italien men kun tre børn på bagsædet :-)

Forummets indlæg er redigeret af Renedyhr May 11 '15
sjensen
sjensen May 12 '15

Når vi nu er ved Italien, så mister Køge SC sin status som Europas største SC.

http://insideevs.com/valle-daosta-italy-will-get-largest-tesla-supercharger-14-stalls/

3450rbt
3450rbt May 13 '15
Tak for gode svar. Jeg tror vi lejer en gammeldaws dino-afbrændings-minibus til ferien.
Så må konen og jeg teste Tesla'en på en tur senere.