Loading...
dk

Bryllups kørsel | Tesla Forum

kasbac
kasbac May 15 '15

Hej

Den 20. juni står jeg i den heldig situation at verdens dejligste kvinde (hvis jeg da selv skal sige det ;)) har indvilligt i at gifte sig med mig i Præstø kirke på sydsjælland. Efter vielse og reception skal vi med lidt indlagte stops i forbindelse med fotografering fra Præstø og til Bandholm hotel på Lolland (ikke langt fra knutenborg). Tidsmæssigt drejer det sig om fra ca kl 12 til 15-1530 ish.

Da min kommende kone er ret vild med Teslaer vil jeg høre om der er nogen herinde der enten vil agere chauffør eller ville kunne låne os deres bil? Vi har selv chauffør hvis en låning skulle være en mulighed

KS
KS May 16 '15

kasbac: prøv at skrive til Mdamm - han bor i Fakse

kasbac
kasbac May 17 '15

Hej Ken

Finder ikke umiddelbart nogen bruger ved det navn?

Kristian70k
Kristian70k May 17 '15

Han står som nr. 7 under topbrugere.. :) (billeder af profiler på forsiden venstre siden.. )

MDamm
MDamm May 18 '15
@Kasbac: Jeg har sendt en personlig besked med telefonnummer og email. Se din indbakke.

/Michael
Mos87
Mos87 May 19 '15

Hej

Jeg har tilnærmelsesvis den samme forespørgsel, jeg bor dog i Odense.

Jeg er så heldig at jeg skal giftes her den 27. Juni og håber virkelig at en tur i en Tesla S for min kommende kone og jeg kan sætte prikken over i'et på den store dag. Vi skal giftes i Faldsled kirke, og skal efter vielsen have et eller to stop til fotografering på en tur til Fjeldsted på Vestfyn. Tidsmæssigt skal den bruges fra omkring kl 15 til 16:30 ish.

Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig med denne forespørgsel, jeg har umiddelbart en chauffør, medmindre man selvfølgelig selv har tid og lyst til at agere chauffør på vores store dag.

Med venlig hilsen

Jan

Jesperbang
Jesperbang May 19 '15
Håber i kan finde hjælp herinde, men tror ikke der er nogle som vil låne deres bil ud, uden de selv er chauffør.
Forummets indlæg er redigeret af Jesperbang May 19 '15