Som sagt har jeg bestilt en S 85D som jeg glæder mig til . Er der nogle der ved om man kan skifte fra forhjulstræk til baghjulstræk på bilen, eller er det fastlåst?
Som sagt har jeg bestilt en S 85D som jeg glæder mig til . Er der nogle der ved om man kan skifte fra forhjulstræk til baghjulstræk på bilen, eller er det fastlåst?
du kan ikke som det er nu.. der bestemmer den selv hvilken motor den bruger, mest for at optimere på bilen, sikkerheden og forbruget.. så tvivler på du nogensiden kommer til det.. og hvis man kunne var det nok ikke til ens fordel.. da den skifter så hurtigt mellem de to at det ikke mærkes..
@Benny er der nogen speciel grund til at du gerne vil gøre det? Da der er 2 seperate motorer, vil du jo miste halvdelen af hestekræfterne, hvis du gjorde det.
Jeg tænkte bare på når man nu bare skal have snekæder på et sæt hjul hvad sker der så med det andet sæt hjul, vil de bare smutte rundt indtil esp slår til, det kunne jo være smart hvis man selv kunne vælge de trækkende hjul, alt efter forhold____
Den anden bil jeg havde kunne jeg lave driftting med , det er nok slut ny, nu når den trækker på alle 4....
Drifting TESLA Model S - YouTube
Noget med at fjerne en sikring og miste fabriksgarantien...
Ja linkede faktisk selv til den video her i tråden men slettede den så igen da det med overvejende sandsynlighed er en RWD...