Jeg har lige fået nedenstående mail fra Tesla. Hvad har i andre købt af midter konsoller ? Jeg har det her matte træ, og syntes ikke Piano Black vil passe til bilen. Mener at have set andre konsoller på nettet hvor jeg kan få den med træ. Eller har i nogen i kan anbefale ?
Kære Dennis
Vi har truffet den svære beslutning udelukkende at tilbyde front midterkonsoller til Model S, i decór i Piano Black. Efter grundige og gentagne tests, har vi måttet konstatere, at de øvrige décor designs ikke lever op til vores standarder for kvalitet og holdbarhed. Vi beklager den ventetid dette har resulteret i.
Hvis du ønsker at blive overført til ventelisten til Piano Black midterkonsollen, bedes du besvare denne e-mail for at bekræfte anmodningen.
Vi forstår, hvis du er skuffet over denne udvikling, og har spørgsmål til Tesla-teamet. Forhåbentlig vil de hyppigt stillede spørgsmål herunder, kunne besvare nogle af dine spørgsmål. Skulle du have yderligere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte vores Teknisk Support team, som er tilgængelige døgnet rundt på telefon 80 71 10 24 og via e-mail accessories-eu@teslamotors.com.
Vi takker dig for din tålmodighed, forståelse og fortsatte støtte.
Tesla Team
Ofte stillede spørgsmål:
Får jeg Piano Black midterkonsollen gratis eller til en nedsat pris?
Desværre ikke. Du kan vælge at købe den til den normale pris.
Hvordan kan det være at Tesla, et innovativt firma, ikke er i stand til at levere dette tilbehør i mit foretrukne décor?
Efter grundige og gentagne tests, levede de andre décor designs, som tidligere blev annonceret, ikke op til vores standarder for kvalitet og holdbarhed. Vi var derfor ikke forberedte til at tilbyde dem på det europæiske marked.
Vil Tesla lave nye designs af midterkonsoller i fremtiden?
Vi kan desværre ikke oplyse noget om fremtidige produkter.
Hvis Tesla laver en ny generation af ny-designede miderkonsoller i fremtiden, kan jeg så bytte min Piano Black front konsol til den nye?
Vi kan desværre ikke sige noget om eventuelle fremtidige produkter. Muligheden for at bestille et produkt, gælder kun for det specifikke produkt der bliver tilbudt i øjeblikket. Alle Tesla-butikker har en marketingbil udstyret med en midterkonsol i Piano Black. Vi anbefaler dig at besøge butikkens showroom, hvis du ønsker at se produktet før du reserverer og bestiller det.
Jeg forsøger at anskaffe mig Piano Black midterkonsollen, men mit service center har ikke nogle på lager. Er jeg nødt til at blive skrevet op på en ny venteliste for at få den prioriteret til mig?
Hvis du ønsker at blive overført til Piano Black midterkonsollens venteliste, bedes du besvare denne e-mail med en bekræftelse herpå. Vi er i færd med at få dem på lager, og gøre dem tilgængelige så hurtigt som muligt. Desværre kan vi komme ud for at produktet bliver midlertidigt udsolgt på grund af den store efterspørgsel. Så snart vi når til din plads i køen på ventelisten vil du blive kontaktet via e-mail, og bedt om at bekræfte din ordre. Du vil også blive spurgt om hvilket service center du ønsker at få konsollen monteret på. Hvis du har nogle yderligere spørgsmål kan du altid kontakte vores Teknisk Support team døgnet rundt på alle dage. De kan træffes på
80 71 10 24 eller via e-mail accessories-eu@teslamotors.com