Loading...
dk

Midterkonsol | Tesla Forum

Flemming
Flemming May 23 '15
@120281 her er de foto af midterkonsollen som du bad om.
Klaus_
Klaus_ May 23 '15

@Flemming,

Ville du købe den dér igen, hvis du fik valget, eller hellere den originale?

mkiaer
mkiaer May 23 '15
Klaus: +1 Flemming - jeg havde jo æren at få lov til at sidde i din bil i forbindelse med Køge Tesla træf og syntes at den passede perfekt i kabinen. Jeg kan bedre lide designet af Tesla's originale CCI, men vi har jo ligesom Ikke så mange reelle alternativer. Så ville du købe den igen? Jeg læste en længere review af CCI enheden som Flemming også har - på dette site: http://teslaliving.net/...-console-insert-cci/ Fandt også ud af at Evannex skal have USD 145 for shipping af enheden til DK.
Forummets indlæg er redigeret af mkiaer May 23 '15
Klaus_
Klaus_ May 23 '15

Puha, hvis de skal have $145 i shipping, plus de 25% moms og 150 kr gebyr (plus evt told), så ender vi jo i over 6000 kr for en piani black, før den er i Danmark.

Og den originale står til ca. 4600 kr, så vidt jeg husker? Men desværre med mindst 3-4 måneders ventetid, og så skal den monteres af servicecenteret.

Jeg kan godt li at Evannex konsollen bare har at kabel til telefonen som ligger løst, fremfor den originale som lyder til at have et fastmonteret stik, som man ikke kan bruge hvis man har cover på telefonen.

lysmanden
lysmanden May 24 '15
Takker Frederik. Gir dit et kald snarest.

Klaus: skal den originale monteres af Tesla? Jeg fik af vide at det bare er 4 skruer ?
Det kan da ikke blive aå dyrt, men nok mere tidskrævende at skule køre derud
Klaus_
Klaus_ May 24 '15

Ja, jeg er ret sikker på at have læst den skal monteres på et servicecenter. Men det kan sagtens være man også selv kan montere den, men om det så har betydning for ens garanti ...?

Jeg er stadig i tvivl om hvilken konsol jeg skal vælge, jeg synes Evannex' tiltaler mig mest lige p.t.

Sider: « 1 2