Loading...
dk

Måtter - Hvad har du valgt? | Tesla Forum

Singh
Singh May 22 '15

Hej alle,

Med alle de indlæg er jeg  blevet lidt forvirret omkring hvad man skal vælge af måtter til sin Tesla

Jeg havde tænkt mig at køre de officielle gummimåtter til 1550 kr, så man har måtter til vinteren og en perfekt pasform, men kan se der er nogle af jer der vælger måtter af pu læder.

Hvad har du valgt af måtter til kabinen og hvorfor det ene og ikke det andet?

Hvad har du valgt af måtter til frunk/trunk og hvorfor det ene og ikke det andet?

kr
kr May 22 '15

Jeg har ikke fået bilen endnu, men hælder til måtter af læder - har en Honda Odyssey som "konebil" i øjeblikket, og den har konstant vintermåtter i pga. mere eller mindre beskidte unger, mudder, kiks, madrester og andet lækkert i bilen, men håber at kunne undgå dette i teslaen.

Måske lidt naivt, men.... :)

Så planen er at forsøge med lædermåtter (som vist ikke dækker 100% så vidt jeg kan så på billederne - http://www.all4cars.dk/shop/default.asp?catid=218) - jeg håber at de som minimum gør det nemmere at gøre rent.

kr
kr May 22 '15

Glemte lige at nævne, at grunden til at jeg helst vil undgå gummimåtter er at de er ikke særligt pæne for at sige det mildt.

itefriis
itefriis May 22 '15
Jeg var noget betænkelig inden jeg købte dem. Men tænkte "de var egentlig billige" så jeg prøver. Men jeg har ikke fortrudt. De passer rigtig fint. Og er nemme at rengøre
oleviby
oleviby May 23 '15

Venter på min S70D......men sig mig, er der ikke måtter i ved leveringen ?

Ellersmå jeg vist også igang med bestillig.

Busimiss
Busimiss May 23 '15
Jo, der er måtter ved leveringen. Det er sorte stofmåtter, og de er ret tynde. Vi har dem stadig.
Forummets indlæg er redigeret af Busimiss May 23 '15
Singh
Singh May 29 '15

Dem af jer der har valgt læder måtter, hvordan har de holdt indtil videre? Jeg kunne være i tvivl om hvordan de klarer sig mod regn og mod små sten der "slibes" henover.

lysmanden
lysmanden May 29 '15

jeg har set at Mixi kan skaffe nogle i nappa. De er en tråd nederst i oversigten

Singh
Singh May 30 '15

Det er fint at der findes den ene og den anden type, men har nogen af jer prøvet dem og kan fortælle noget om hvordan klarer sig mod regn og sten? 

Singh
Singh Jun 6 '15

Jeg prøver lige at "bumpe" her, da jeg stadig ikke har fået købt noget andet. 

Er måtterne fra Mixi det bedste alternativ eller har i fundet andre steder? 

krabbe
krabbe Jun 6 '15
Jeg har købt både frunk/trunk og indvendige måtter fra Mixi, og foreløbigt er jeg rigtigt godt tilfreds, fik frunk/trunk måtterne først og synes både de visuelt og fit er<br />
Super fine, og prisen taget i betragtning , et godt køb<br />
<br />
Invendinge måtter er en lidt tykkere kvalitet, og sidder indtil nu som de skal (har kun haft dem en uges tid) familien synes de er dejlige komfortable, glæder mig til at se hvordan de holder efter en tur ned til Eurodosney om en uges tid.'<br />
<br />
Begge sæt ser ud til at være nemme at holde rene, (støvsugning og en våd klud, does The trick :) )<br />
<br />
<br />
<br />
Forummets indlæg er redigeret af krabbe Jun 6 '15
Klaus_
Klaus_ Jun 6 '15

krabbe, hvad tænker du om dækningen af mixi's bundmåtter? Ud fra billederne ser det ud til der er lidt rigeligt afstand fra måtten i førersiden og op til sædet ( http://www.all4cars.dk/shop/default.asp?catid=218 ;). Det er måske ikke et problem i dagligdagen, bl.a. med skidt og møg osv?

HeronlineDK
HeronlineDK Jul 2 '15

www.heronline.dk har flotte luxus velour måtter i rigtig god kvalitet flere herinde fra har købt, de kan fås med og uden logo og valgfri farver, arbejder på at få produceret gummi måtter til levering senere på året, skal nok opdatere her på siden, med billede og pris god sommer

MS
MS Jul 2 '15

Kan man få lavet måtten til 2. sæderække med logo? Og er det muligt at få lavet måtterne til 1. sæderække uden monteringsfittings?

HeronlineDK
HeronlineDK Jul 2 '15

Hej MS

Du kan godt få lavet måtter med logo til den bagerste måtte, du kan også få den uden monterings fittings ( VELCO) som er normalt monteret under måtterne.