Loading...
dk

Serviceaftale - Har i tilvalgt det? | Tesla Forum

krabbe
krabbe Jun 27 '15
Min mening :

Hvis min bil er inde på reklamations sager, forventer jeg at få en Tesla som erstatning.
Jeg har købt en tesla, og er der fejl på den bør ha en tilsvarende erstatning til kunderne. (Det er en el bil jeg har købt og ikke en fossil bil) (er det ikke muligt, bør Tesla som mindst, betale brændstof)

Er min bil på Service, er jeg taknemmelig for hvilken bil Tesla tilbyder mig som låner.

2 forskellige cases - 2 forskellige forventninger.
lysmanden
lysmanden Jun 27 '15
Kiefer: sådan. Fedt du aflyste. Syntes det er pinligt at sende deres kunder ud i en anden bil. Det er jo netop en del af deres branding. Kan dog sagtens forstå problematikken med de ikke har nok låne biler

Jl. Det er jo netop det der burde distancere Tesla fra Audi.
Jeg
MrCoffee
MrCoffee Jun 27 '15
Arh gutter slap nu af, selvfølgelig er det nummer et få en Tesla lånebil, men at aflyse for at få stillet en bimmer eller andet til rådighed nogle få dage er sgu sippet. De Tesla medarbejdere kæmper for at få tingene skubbet igennem og er først nu ved at få erfaring mht at drive et pænt stigende marked fra,for nylig, kun et serviceværksted, ro på, og vær lidt hensynsfuld.
Teammortensen
Teammortensen Jun 27 '15

@JL og @MrCoffee - helt enig! Skal til service med min sidst i juli i Århus. Er blot taknemmelig, hvis de har en lånebil til mig. I må meget undskylde, men slap nu af,- blot fordi I kører godt til daglig behøver I jo ikke skabe jer som forkælede børn (havde først skrevet møgunger!). Ydmyghed er en dyd, men mere vil ha mere...  

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 27 '15

Jeg er enig men undrer mig bare over at de bruger så mange penge på relativt dyre lejebiler når det kunne gøres billigere med en Tesla. 

krabbe
krabbe Jun 27 '15
Det har intet Med at være som forkælet børn at gøre.

Igen: Helt fair mht. Andet mærke lånebil ved service, det er bare en super service at tilbyde en.

Ved reklamations udbedringen, forventer jeg en Tesla. Intet andet !

Da jeg kørte Volvo xc90 og min bil havde garanti rep. Og de ville gi mig en Renault lånebil, accepterede jeg ikke det.

Forventede ikke en xc90 - men noget som man med rimelighed kan jf.
Fik efterfølgende v70 - v60 og xc60 lånebiler.

Hos Tesla er mulighederne ikke så store for andre modeller. (når model 3 - model x kommer på markedet, vil en anden Tesla end model S også være ok )

Ser ikke mig selv som forkælet, jeg har selv slidt, slæbt, sparet og prioriteret for at få en Tesla.
Hilbert
Hilbert Jun 27 '15
Hvor står skrevet, at man har ret til lånebil. Det er ren service fra Teslas side. Slidt og slæbt - men vel af egen fri vilje. Så jo, det lyder for mig også noget forkælet og kværulantisk. Beklager - men sagde faktisk tak, da jeg fik tilbudt gratis lånebil.
krabbe
krabbe Jun 27 '15
Hilbert ;

Selvfølgelig af egen fri vilje. Men er man så forkælet ? Prøv at læs det jeg skriver igen !

Kan du ikke se forskel på

1) service
2) reklamations udbedring.

Skal man være taknemmelig hvis ens bil, med fejl/mangler på Skal laves
og man får stillet en bil til rådighed ? (IKKE service)

Eller er det forventeligt.?

Kan man forvente en lånebil ved service, i min verden nej, men tilbydes det,
Er det en super service !


kajakaj
kajakaj Jun 28 '15
Fremragende at man overhovedet bliver tilbudt en lånebil uden beregning. Tesla yder en rigtig fin service som jeg er meget tilfreds med.
lysmanden
lysmanden Jun 28 '15
Jeg vil også være fint tilfreds med en benzin bil, hvis det drejede sig om en dag eller 2.

Jeg har nu haft min bil til service siden 11 juni ( rettelse af fejl fra fabrikkens side ved levering )
Hvis jeg er heldig får jeg min bil i midten af næste uge. Hvis jeg skulle have kørt i en benzin bil på egen regning i den periode så var det et nej tak herfra.
krabbe
krabbe Jun 28 '15
H@lysmanden

Precist min pointe :)
Hilbert
Hilbert Jun 28 '15

@krabbe: Så er vi nok ikke så uenige endda - dejligt. Og mon ikke Tesla vil gøre, hvad der er dem muligt for at udlåne en Tesla - hvis "reparationen" varer flere dage. Håber, at du bliver lige så tilfreds med Teslas service (og udbygning af et fantastisk ladenetværk) som jeg.

krabbe
krabbe Jun 28 '15
Det er jeg helt sikkert på jeg gør :)

Har haft min bil inde til Garanti rep. Og den skal ind igen i september, da delene ikke var kommet.

Den eneste ting som ikke er tilfredstillende, (og absolut ikke Tesla Kristinehøjs fejl) er de 2 lak skader som bilen blev leveret med i Marts ikke kan udbedres pga. En manglende lakstift.

Det forhindre at min bil kan opticoates, som jeg meget gerne vil have udført.
Forummets indlæg er redigeret af krabbe Jun 28 '15
Abildskov
Abildskov Jun 28 '15
@krabbe.... Så må Tesla jo betale for en omlakring af din bil....
Abildskov
Abildskov Jun 28 '15
@krabbe.... Så må Tesla jo betale for en omlakring af din bil....
Sider: « 1 2