Loading...
dk

parkering og ladning i København | Tesla Forum

kensmark
kensmark May 26 '15

Kære Tesla Venner. Vedrørende parkering er dette IKKE gratis på el ladepladser i København, men man kan finde kommunale el ladepladser hvor strømmen er gratis. Så det går cirka lige op prismæssigt. Kender i til gratis kadesteder i København eller parkeringskældre ?

spazoid
spazoid Jun 4 '15

Jeg ved at parkeringshuset ved Lyngby Storcenter og kælderen ved Torvehallerne (begge Q-Park) har gratis opladning og har flere gange set TMS'er holde og suge strøm. Der skal stadig betales parkeringsafgiften.

Hookmaker
Hookmaker Jun 4 '15
Det er ikke gratis at lade i Lyngby storcenter, det kræver cleverkort og jeg har ladet 1 gang dér mod betaling.
krabbe
krabbe Jun 4 '15
Hvis man Parkerer I kælderen under Magasin - Q-Park har de 2 gratis type 1 lader. Jeg har talt med dem i kundeservice og forklaret at en Tesla ikke kan benytte denne lader, jeg fik da lov til at benytte een af de normale strøm stik (der findes en del alm 220 volt og 2 stk Cee 16 AMP ) har ladet der ialt 3 gange uden problem.
kensmark
kensmark Jun 7 '15

Hej bebsk - tak for nyttig info - den kunne have sparet mig for meget "learning by doing " det sidste halve år

The_Stig
The_Stig Jun 7 '15

Er der nogen der har erfaring med Modstrømproduktet Ide-EL gratis strøm om natten? og hvad er gennemsnitsprisen pr. kWh så i dagtimerne? og kan man stadig få 1,09kr. retur i el-afgift via en afregningsmåler?  

JL
JL Jun 7 '15
@STNI: Prøv at søge i forummet - der har været en del snak om Modstrøm

KimVonDerlich
KimVonDerlich Jun 15 '15
Citat fra bebsk

Hej Kensmark, på http://www.kk.dk/elbiler kan du se hvor der er parkeringspladser med mulighed for at lade i Københavns Kommune. Hvis du klikker på ikonerne kan du se hvem der er udbyder af lademuligheden. Enkelte steder er det så KK, som er udbyder og her er det så gratis at lade. Jeg benytter selv pladserne i Borgergade :)

@bebsk
Hvilken adapter skal jeg købe for at kunne lade i borgergade ?? og kan jeg købe adapteren hos servicecenteret på amager ??  på forhånd tak ;-)