Loading...
dk

Kør længere på literen... | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15

Sidder og slapper af herhjemme og kigger i det nye Thansen katalog hvor der blandt andet står følgende: Vedligehold motoren og kør længere på literen - Lindemann addtiver.

Om x antal år vil man kigge på sådan en reklame lidt på samme måde (uden direkte sammenligning) som eksempelvis i de gamle cigaretreklamer og tænke jøsses -  hvad filan havde de egentlig gang i...!?

Lidt på samme måde har jeg det efterhånden med når jeg møder den ene store Audi, BMW eller Mercedes med 2-4 store fede glinsende, osende og støjende udstødninger, - som om at det er noget at vise frem... Det er jo reelt dybt pinligt og igen i samme boldgade med " jeg er også gået over til Prince". Nå nok om mine efterhånden meget frelste synspunkter og god weekend til alle :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 29 '15
MicTheCat
MicTheCat May 29 '15
God humor. Gem kataloget og sammelign med Thansen kataloget 2025 så er reklamerne orienteret om optimalt kabel uden bly og nikkel til opladning af din bil (ikke elbil da marioteten af solgte biler er elbiler). Skriver jeg medens jeg nyder min Orange Kings. Jeg er ikke 100% frelst endnu
Forummets indlæg er redigeret af MicTheCat May 29 '15
Gustavsfar
Gustavsfar May 29 '15

Ja er en dejlig perfid indgangsvinkel... Savner nu egentlig de der orange/blå Kings lige nu sammen med den gode rødvin og en kop mokka, men det bliver nok også forbudt engang lige som ICE bilerne...

MicTheCat
MicTheCat May 29 '15
Ha ja. Jeg skiftede også fra Prince til blå Kings i starten af halvfemserne da de blev introduceret. Problemet nu er at rødvin og Orange Kings går godt i spænd her i weekenderne. Stod det til fruen så kunne hun nøjes med weekend/ferie/fest rygning. Jeg er desværre ikke så standhaftig. Husker selv at jeg i 80'erne agiterede for forbud mod cigaretter men "røg" selv på lakajen alligevel. Men men men det er altså det næste CO2 udslip jeg vil fralægge mig. <br />
Jeg har i øvrigt stadig en Volvo S60 som udløber sommer næste år og har i den forbindelse lagt reservation på en X. Årsagen er at fruen er blevet så glad for sin S at jeg ikke kan give hende en Punto uden det er skilsmissegrund ;-). Så ryger smøgerne samtidig så er der penge til dæk....
Forummets indlæg er redigeret af MicTheCat May 29 '15