Loading...
dk

Ny software / Update pr 30.5.2015 | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 10 '15

Så vidt jeg ved blev knappen fjernet igen i en tidligere opdatering. Hvorfor vides vist ikke...

MOL
MOL Jun 10 '15

Tak for svar; lidt svært at blive klog på hvad der er med og ikke er med når man bestiller en Tesla :-).

Jeg bestilte i November 2014 og fik den udleveret i dag - Er der nogen der evt. kan skaffe et gammelt screen-dump fra hvad der var indeholdt i den gl. teknik-pakke fra sidste år?

Til info er Yacht gulv mellem forsæderne nu std. hvorimod DAB+ radio stadig ikke er std. i de modeller som bliver leveret..

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 10 '15

Tillykke med den forresten :-) Har ikke et screen dump, men så vidt jeg husker bestod pakken af elektrisk bagklap, lys i håndtag, tåge/kurvelys og autopilothardware samt navigation. Yacht gulv har være standard i mindst 3 måneder og troede faktisk at DAB+ allerede nu også var standard... 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jun 10 '15
YESTES
YESTES Jun 10 '15
MOL: jeg har ikke taget et screendump (vi ved jo alle at Internettet bare er et midlertidigt fænomen :-) ) men jeg udpinte et par ark på gammeldags bøttepapir da jeg bestilte 25. marts 2015. Jeg har taget et photografi og lagt herunder. Hvis det ikke kan læses på foto, så skriver jeg det gerne ind...
VH Jesper
YESTES
YESTES Jun 10 '15
MOL: her lidt større tekst!
VH jesper
MOL
MOL Jun 10 '15

Super! - Tusind tak for hjælpen Jesper.


Er dog lidt skuffet over kurvelyset som "bare" er tågelygterne der lyser op.. Troede oprindeligt at det var xenon lygterne som drejede :-). Glæder mig dog meget over bilen og synes generelt at kvaliteten er bedre end frygtet for en Amerikaner.. Jeg skal dog have skiftet det ene lædersæde grundet en ridse I læderet samt en del af kunstlæderet på konsollen da det var gået I syningen.. Martin

YESTES
YESTES Jun 10 '15
Tillykke med bilen!
MOL
MOL Jun 10 '15

Mange tak Jesper - og I snart lige made. Du kan godt glæde dig.. Er endnu mere overbevist om at 85D er det optimale valg efter jeg har fået bilen :-) Martin

BoHolden
BoHolden Jun 11 '15

Jeg har oplevet at min "regen" er gået ned til 1/3 af de værdier jeg opnåede inden software opdateringen - andre med samme oplevelse ?

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 11 '15

Hvordan vurderer du det?

BoHolden
BoHolden Jun 11 '15

Jeg kan se det på min kørebog på linkmytesla applikationen og så sammenligne de forskellige ture.

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 11 '15

Hvilken version kører du på?

BoHolden
BoHolden Jun 11 '15

v6.2 (2.4.239)

 

Sider: « 1 2